صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / مدرسه عالی مهارتی در مشهد، تاسیس می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد مشهد:

مدرسه عالی مهارتی در مشهد، تاسیس می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: اولین مدرسه مهارتی کشور در بهمن ماه سال97 افتتاح شد و دو مدرسه عالی مهارتی در مشهد نیز مجوزهای تاسیس خود را دریافت کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، اسماعیل خیرخواه، امروز (شنبه ۷ اردیبهشت) در نشست خبری همایش “تحلیل بازار سرمایه و نقش آن در رونق تولید در سال ۹۸” که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال رونق تولید نام‌گذاری فرمودند، دانشگاه آزاد در اولین حرکت خود سعی کرد تا همایشی را در راستای شعار سال برگزار کند. همچنین دانشگاه با توجه به سیاست‌های کلان خود مبنی بر حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است که از جمله آن می‌توان به تأسیس مدارس عالی مهارتی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: اولین مدرسه مهارتی کشور در بهمن ماه سال ۹۷ افتتاح شد و دو مدرسه عالی مهارتی در مشهد نیز مجوزهای تأسیس خود را دریافت کرده است. همچنین تفاهم‌نامه‌هایی در خصوص بازار بورس و سرمایه صورت گرفته است که در مسیر حرکت اقتصادی است.

خیرخواه افزود: وظیفه دانشگاه، تأمین نیرو و اشتغال فارغ‌التحصیلان برای کمک به اقتصاد کشور است. این همایش‌ها مجموعه فعالیت‌هایی است که در این زمینه آغاز شده و شروعی است برای تداوم این سلسله برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.