صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / شهرداری‌ها از ظرفیت‌های شهرها برای درآمدزایی استفاده کنند
شهرداری‌ها از ظرفیت‌های شهرها برای درآمدزایی استفاده کنند

معاون وزیر کشور:

شهرداری‌ها از ظرفیت‌های شهرها برای درآمدزایی استفاده کنند

معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور جذب سرمایه گذار و دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری را از وظایف مهم شهرداران عنوان کرد و گفت: مشکلاتی را که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سال گذشته با آن مواجه بوده اند امسال دیگر وجود ندارد.

جمالی نژاد

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی جمالی نژاد در جمع شهرداران، بخشداران و اعضای شورای اسلامی شهرستان ملایر، افزود: شرایط کنونی کشور با توجه به تحریم‌ها و برداشتن معافیت‌های صادرات نفت ایران حساس است و باید با همدلی، وفاق، جلب اعتماد مردم و سخت کوشی از این شرایط دشوار با موفقیت عبور کنیم.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها به عنوان نهادهای مستقل عمومی غیردولتی باید شرایط کشور را درک کنند و همه پای کار باشند، اظهار کرد: ما تمامی دغدغه‌ها و مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را می‌دانیم و با تلاش‌های صورت گرفته و همراهی نمایندگان مجلس، ردیف‌های خوبی در بودجه سال ۹۸ دیده شده است.

شهرداری‌ها از ظرفیت‌های شهرها برای افزایش درآمد استفاده کنند

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها باید افق دید را عمیق ببینند و به دولت تکیه نکنند، گفت: راهکارهای درآمدی برای شهرداری‌ها زیاد است و باید از ظرفیت‌های شهرها برای افزایش درآمد استفاده کنند.

جمالی نژاد با اشاره به وجود امکانات و زیرساخت‌های مناسب در کشور، کاهش اعتماد مردم را نگران کننده دانست و گفت: نباید اجازه دهیم بین دولت و ملت فاصله ایجاد شود و این امر جز با وفاق و وحدت محقق نمی‌شود.

وی در ادامه به اختصاص اعتبار مناسب برای بازآفرینی شهری و اعطای تسهیلات برای طرح‌های درآمدزا اشاره و بیان کرد: شهرداران و دهیاران باید در سال جدید با تمام توان کار کنند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه بروز سیل و بارندگی‌های فروردین امسال در ۲۰ سال گذشته بی سابقه بود و ۲۵ استان کشور همزمان دچار بحران شدند، افزود: برای بازسازی و نوسازی خسارت سیلاب‌ها مبلغ قابل توجهی پیش بینی شده که طبق اولویت در دست بررسی و اجراست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.