صفحه اصلی / سرخط خبرها / دولت مصوبات بی‌سابقه‌ای برای کشاورزان آسیب‌دیده از سیل ابلاغ کرده است
دولت مصوبات بی‌سابقه‌ای برای کشاورزان آسیب‌دیده از سیل ابلاغ کرده است

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد

دولت مصوبات بی‌سابقه‌ای برای کشاورزان آسیب‌دیده از سیل ابلاغ کرده است

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دولت مصوبات بی‌سابقه‌ای برای حمایت از کشاورزان آسیب‌دیده از سیل دارد گفت: مصوبات مذکور به ستاد حوادث استان‌ها ابلاغ شده تا پرداخت صورت بگیرد.

محمود حجتی امروز در گردهمایی سراسری مدیران سازمان عشایری سراسر کشور اظهار کرد: تکمیل زنجیره تولید و ارزش افزوده در بخش کشاورزی و عشایری همواره تاکید شده اما متاسفانه در جامعه عشایری این نقص کماکان وجود دارد هر چند که نسبت به گذشته بهتر شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، وی افزود: عشایر بسیار کمتر از آنچه را که تولید می‌کنند بهره می‌برند؛ بخشی از زنجیره ارزش در جامعه عشایری همین صنایع تبدیلی است که به صورت درآمد تکمیلی در اختیار درآمد اصلی دامداران یعنی صنعت دامپروری و تولید گوشت و لبنیات قرار می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مصوبات خوبی برای عشایر داریم که باید پیگیری شود گفت: محصولات عشایر باید مستقیم به بازار عرضه شود و به دست مصرف‌کننده نهایی برسد و باید در تعاونی‌های خود روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

حجتی با بیان اینکه سال آبی بی‌نظیری را پشت سرگذاشته‌ایم گفت: با وجود این امر مشکلاتی نیز برای هموطنانمان در مناطق شهری و روستایی و عشایری ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه دولت مصوبات خوبی برای آسیب‌دیدگان بخش کشاورزی داشته است گفت: با وجود محدودیت‌هایی که دولت با آن مواجه بود مصوباتی داده است که تاکنون بی‌سابقه بوده است؛ مصوبات مذکور به ستاد حوادث استان‌ها ابلاغ شده تا پرداخت صورت گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.