صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / حباب سکه ۵۷۰ هزار تومان شد
حباب سکه ۵۷۰ هزار تومان شد

حباب سکه ۵۷۰ هزار تومان شد

کشتی آرای با بیان اینکه حباب سکه هم اکنون ۵۷۰ هزار تومان شده است، گفت: قیمت سکه نسبت به هفته قبل، ۱۹۵ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، کشتی آرای با بیان اینکه حباب سکه هم اکنون ۵۷۰ هزار تومان شده است، گفت: قیمت سکه نسبت به هفته قبل، ۱۹۵ هزار تومان افزایش یافته است.
محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: قیمت طلا و سکه در روز جاری به دلیل افزایش ۱۵ دلاری قیمت جهانی طلا افزایش یافته است.

وی تنها عامل افزایش قیمت طلا و سکه در روز جاری را افزایش قیمت طلای جهانی اعلام کرد و افزود: قیمت سکه نسبت به روز شنبه هفته قبل، ۱۹۵ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸ عیار نیز ۱۴ هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ضمن اشاره به حباب ۵۷۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز جاری، تصریح کرد: هم اکنون عرضه و تقاضا در بازار کاملا متعادل بوده و حتی داد و ستدها هم کاهشی شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری هفته قبل در قیمت ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی۲ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۵۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۶۱ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان در بازار تهران معامله می شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۶دلار معامله می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.