صفحه اصلی / اصناف / بازار کرمان باکمبود شکر روبرو است
بازار کرمان باکمبود شکر روبرو است

بازار کرمان باکمبود شکر روبرو است

رئیس اتاق اصناف کرمان از کمبود شدید شکر در بازار در استانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، یوسف جعفری با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه با افزایش مصرف شکر در ماه مبارک رمضان روبرو خواهیم بود، پیش بینی تمهیداتی برای جبران این کمبود به شدت حیاتی است.
وی افزود:عدم تامین اقلامی چون روغن وشکر باعث ایجاد مشکلات فراوان می شود، درخصوص مرغ وگوشت و خرما نیز هرچند دربازار با قیمت بالای گوشت روبرو هستیم اما کمبودی در بازار مشاهده نمی شود. رئیس اتاق اصناف کرمان از عدم برگزاری نمایشگاه در ماه رمضان خبرداد و افزود: واحد بازرسی اصناف دراجرای ماموریت خود در نظارت بربازار و برخورد با تخلفات با قدرت عمل می کند هرچند که با مشکلات شدید در بخش مالی و امکانات روبرو است.
وی بابیان اینکه با مشکلات مالی وکمبود امکانات واحد بازرسی اصناف، چاره ای جز تعدیل نیرو نخواهیم داشت، اظهار داشت: پرداخت سهم اصناف از محل جرایم تخلفات صنفی از راهکارهای حل مشکلات مالی این واحدها است.
جعفری درخصوص فروشگاه های زنجیره ای نیز اظهار داشت : گسترش بدون ضابطه این فروشگاه ها بدون توجه به ظرفیت بازار و عدم پاسخگویی به اتحادیه و اتاق اصناف خصوصا در شهرستنها از مشکلات فعالیت این واحدها است. اوادامه داد: ادامه این روند باعث افزایش رکود کسب وکار واحدهای صنفی خرد وکوچک و ورشکستگی و افزایش بیکاری خواهدشد و بسترسازی لازم و آسیب شناسی خسارات وارده به واحدهای صنفی کوچک از ضروریات فعالیت فروشگاه های زنجیره ای است. یوسف جعفری در خصوص مالیات عملکرد واحدهای صنفی نیز با اشاره به ادامه رکود وکاهش شدید کسب وکار صنوف ،خواستار عدم افزایش مالیات و حتی حذف دریافت مالیات از بسیاری واحدهای صنفی با پشتوانه مالی ضعیف شد.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.