صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اهمیت مشاغل خانگی کمتر از پتروشیمی نیست

رییس سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی:

اهمیت مشاغل خانگی کمتر از پتروشیمی نیست

رییس سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی با اشاره به الگوی نوین مشاغل خانگی، گفت: باید این باورپذیری را در مردم ایجاد کنیم که در خانه هم می‌شود شغل پایدار ایجاد کرد.

مشاغل خانگی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد صادق بیجندی، امروز (شنبه ۷ اردیبهشت) در جلسه بررسی روند اجرای الگوی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی اظهار کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته خراسان جنوبی از نظر اجرای فاز یک طرح و مطالعات تقریباً بهترین مطالعه را انجام داده و کار دقیقی داشته است.

وی با بیان اینکه در اجرای فاز دو و فاز سه خراسان جنوبی باوجود محدودیت‌ها، دقیق‌ترین واحدهای ما در اجرا بوده است، افزود: باید این باورپذیری را در مردم ایجاد کنیم که در خانه هم می‌شود شغل پایدار ایجاد کرد.

رئیس سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی با بیان اینکه اهمیت مشاغل خانگی از پتروشیمی کشور پایین‌تر نیست، تصریح کرد: باید بتوانیم از فناوری به شکل ویژه‌ای استفاده کرده و شبکه توسعه‌ای خود را به معنای واقعی شکل دهیم.

بیجندی ادامه داد: از این استان، محصولات خیریه حضرت رسول (ص) بیرجند را به تمام وزارتخانه‌ها به عنوان هدیه فرستادیم.

وی تصریح کرد: در برخی از استان‌ها جلساتی به طور منظم و به صورت اختصاصی برای مشاغل خانگی برگزار می‌کنند و نظرات در این جلسات بیان می‌شود که لازم است از این ظرفیت در این استان نیز استفاده شده و هم دلی و هم افزایی ایجاد شود.

رئیس سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی یادآور شد: امیدواریم تعامل بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی بیش از پیش وجود داشته باشد و امیدواریم با این نگاه هم‌گرایانه به اهداف این طرح دست یابیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.