صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / کرم‌پور: صادرات نفت ایران به صفر نمی‌رسد
کرم‌پور: صادرات نفت ایران به صفر نمی‌رسد

کرم‌پور: صادرات نفت ایران به صفر نمی‌رسد

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه تصمیم آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفتی ایران نیز شکست خواهد خورد، گفت:: آمریکا از روی عصبانیت دست به این اقدام زده است؛ چراکه ملت ایران تاکنون او را زمین گیر کرده اند و او اکنون در تلاش است تا بتواند خیز بردارد اما موفق نخواهد شد.

کوروش کرم‌پور

کوروش کرم‌پور حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تصمیم جدید آمریکا مبنی بر عدم تمدید معافیت‌های نفتی ایران، بیان کرد: همه دنیا می‌دانند که آمریکا یک کشور زورگو است و از کشوری که خوی استکبارگری دارد و برخلاف همه اصول و ادیان خود را برتر از همه دنیا می‌داند، چنین تصمیماتی انتظار می‌رود و از آمریکا انتظاری غیر از این نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: کشور ما یک کشور غنی است و از لحاظ نیروی انسانی و موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد است. اینکه ما چگونه از این امتیازات برتر استفاده کنیم هنر ما را نشان می‌دهد. در دوران دفاع مقدس آمریکا هم ما را تحریم کرد و هم جنگ نظامی علیه ما به راه انداخته بود اما ما توانستیم پیروز شویم.

نماینده مردم فیروز آباد در مجلس تصریح کرد: امروز نیز مانند دوران دفاع مقدس باید با یکدیگر منسجم شویم و قطعاً آمریکا شکست خواهد خورد. بهترین راه حل پیروزی در جنگ اقتصادی در گام اول توکل برخدا و سپس تکیه بر ظرفیت‌های کشور است.

وی در ادامه تاکید کرد: تلاش‌های آمریکا در به صفر رساندن صادرات ایران به جایی نخواهد رسید. چراکه مسئولین و متخصصین ما برای این موضوع خود را آماده کردند و با تدابیر اندیشیده شده این بار نیز آمریکا شکست خواهد خورد. یقیناً این نقشه آمریکا نیز نقشه برآب خواهد شد.

کرم‌پور در پایان بیان کرد: آمریکا از روی عصبانیت دست به این اقدام زده است. چراکه ملت ایران تاکنون او را زمین گیر کرده‌اند و او اکنون در تلاش است تا بتواند خیز بردارد اما موفق نخواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.