صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ضرورت ایجاد استارتاپ‌هایی برای مقابله با مخاطرات طبیعی
ضرورت ایجاد استارتاپ‌هایی برای مقابله با مخاطرات طبیعی

ضرورت ایجاد استارتاپ‌هایی برای مقابله با مخاطرات طبیعی

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه لرستان بر ضرورت ایجاد استارتاپ‌هایی تحت عنوان مخاطرات و ارائه ایده‌های کاربردی برای مقابله با مخاطرات طبیعی تأکید کرد.

مخاطرات طبیعی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر محمد فیضیان در جلسه بررسی علل وقوع سیل در لرستان با بیان اینکه باید بحث پایان‌نامه‌ها را تقاضامحور کنیم و به عنوان نمونه بحث پایان‌نامه تنها سیلاب نباشد، بلکه به مساله زلزله نیز بپردازد، افزود: در این راستا نیز دانشگاه باید حمایت کرده و امتیازاتی بدهد.

وی با بیان اینکه در بحث سیلاب باید پیشگیری‌ها رخ دهد، ادامه داد: ارزشمندترین مخزن برای جذب آب، خاک است و ۵۰ درصد خاک منفذ است.

عضو هیأت علمی دانشگاه لرستان بیان کرد: در لرستان نیاز است کارهای آبخیزداری انجام شود تا آب جذب شود.

فیضیان گفت: باید مسائلی مانند زلزله، سیلاب و شهرسازی را مورد بررسی قرار دهیم، چراکه باید حساب همه کارها علمی انجام شود و در این راستا کمیته‌هایی را در دانشگاه تشکیل دهیم.

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه لرستان بیان کرد: باید برای حل مشکلات استان به سمت کارهای علمی پیش رویم و در کنار مبحث سیلاب، خشکسالی را نیز پیگیری کنیم.

وی گفت: می‌توان استارتاپ‌هایی تحت عنوان مخاطرات طبیعی و ارائه ایده‌های کاربردی برای مقابله با مخاطرات طبیعی برگزار کرد و از طریق راهکارهایی که معین می‌شود، موضوعات را به نتیجه رساند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.