صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / در دیدار سلطانی‌فر و رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی چه گذشت؟
در دیدار سلطانی‌فر و رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی چه گذشت؟

در دیدار سلطانی‌فر و رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی چه گذشت؟

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی گفت: روابط ایران و کرواسی در همه عرصه های رو به گسترش است و تصور می‌کنم باید از همه ظرفیت‌ها برای گسترش همکاری استفاده کرد.

سلطانی فر

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جریان دیدار با رییس کمیته ملی المپیک کرواسی اظهار کرد: اراده روسای جمهور دو کشور بر این است که روابط دو کشور بیش از پیش ادامه پیدا کند و حضور دکتر صادق در کشور کروواسی مبین ارتباط خوب دو دولت است و مایلیم ارتباط ما با کرواسی بیشتر باشد.

وی افزود: زمینه های همکاری و ارتباط ایران و کروواسی در زمینه ورزش زیاد است ، دیدارهای دو جانبه تیم های ورزشی و برگزاری اردوهای تداکارتی و تبادل امکانات فنی و علمی از جمله ارتباطات موثر ورزشی کشور خواهد بود، امیدوارم کشور کرواسی زمینه حضور مربیان توانمند ایران در رشته های وزنه برداری ، تکواندو ، کشتی ، کاراته و ووشو که ایران در آن سرآمد است در آنجا فراهم کند.

سلطانی فر اضافه کرد : مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند و همیشه در برخی موفقیت های ورزش ایران نام مربیان بزرگ کرووات وجود داشته است.  کرواسی در  رشته های پایه مانند، دو و میدانی، ژیمناستیک و شنا و واترپلو بسیار  مطرح است و امیدوارم ورزش ایران بتواند از توان علمی و فنی مربیان کروات استفاده کند. وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک در کنار هم هستند و تمایل داریم به سرعت در بخش تفاهم نامه های امضا شده همکاری دو کشور آغاز شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با مدیریت داورزنی ، دیدارهای مدیران ورزشی و روسای فدراسیون های ورزشی دو کشور برای بالاتر رفتن سطح همکاری دو کشور هر چه سریعتر فراهم شود.

ماتیسا رییس کمیته ملی المپیک کرواسی نیز در دیدار با وزیر ورزش و جوانان ایران گفت: اینجا هستیم برای گسترش روابط و همکاری های بین المللی با ورزش ایران در جهت تبادل مربی و ورزشکار و امکانات فنی و همکاری با فدراسیون های ورزشی ایران همینطور برگزاری دوره های آموزشی علمی با مجموعه های دانشگاهی ایران و زاگرب تبادلات علمی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برانکو ایوانکوویچ یکی از چهره های درخشان و محبوب کشور کروواسی در ایران هستند و خوشحالم از مسیر فوتبال ارتباط خوبی بین مردم ایران و کرواسی ایجاد شده است. من از مجموعه ایران و مردم آن خاطره خوبی دارم و از میهمان نوازی شما تشکر می کنم.

در پایان این دیدار رییس کمیته ملی المپیک کرواسی پیراهن شماره ده تیم ملی کرواسی به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران اهدا کرد و گفت : پیراهن شماره ده تیم ملی کرواسی متعلق به لوکا مودریچ بهترین بازیکن جام جهانی، هدیه من به وزیر ورزش و جوانان و مردم ایران است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.