صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: در کنار این هوادارن قطعا قهرمان می شویم/ از داور به خاطر ثانیه‌های پایانی عصبی بودم
برانکو: در کنار این هوادارن قطعا قهرمان می شویم/ از داور به خاطر ثانیه‌های پایانی عصبی بودم

برانکو: در کنار این هوادارن قطعا قهرمان می شویم/ از داور به خاطر ثانیه‌های پایانی عصبی بودم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش با کمک هواداران قهرمان خواهد شد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از تساوی تیمش با سپاهان اظهار کرد: فضای بسیار باشکوهی در استادیوم وجود داشت. از هواداران مان تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند. متاسفانه یکی از هواداران‌مان سکته کرده است که همه در حال احیای او هستند. همه اتفاقاتی که افتاد، نمی‌شود به سادگی درباره آن‌ها نظر داد. به بازیکنانم تبریک می گویم که جنگیدند و تلاش کردند. در کنار این هوادارن قطعا قهرمان می شویم.

وی افزود: مبارزه برای قهرمانی تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت اما بازیکنانم نشان دادند که خستگی در آن ها اثری ندارد و در هر سه جام موفق بودند.

او در پاسخ به این سوال که جو ملتهب ورزشگاه چه تاثیری در روند کار تیمش داشت بیان کرد: این اتفاقاتی است که خیلی پیش می آید. این مربوط به تماشاچیان می‌شود و نه ما و بازیکنان. این مسائل تاثیری روی بازیکنان ما نداشت.

برانکو در مورد اینکه بازیکنانش در این بازی خسته بودند هم گفت: از لحاظ آماری ما خیلی برتر از حریف بودیم. از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. ۶۰ درصد مالکیت توپ داشتیم. سپاهان خیلی خوب دفاع کرد. هیچ ایرادی نمی توانم از بازیکنانم بگیرم. سپاهان تیم دوم جدول بوده و نمی‌شود چندین فرصت روی دروازه آن ها ایجاد کنیم. به خاطر یک سری جزییات در زمین من عصبانی بودم. به خصوص از داور که در ثانیه‌های آخر اجازه نداد ما کارمان را دنبال کنیم. در نیمه دوم باید ۱۰ دقیقه وقت اضافه بگیرد. آن قدری در فوتبال بوده‌ام که همه چیز را در مورد بازی متوجه شوم.

سرمربی پرسپولیس در مورد گل نزدن تیمش در بازی های اخیر هم بیان کرد: علیپور بهترین گلزن لیگ است. نمی‌دانم تیمی در ایران هست که آقای گلش را روی نیمکت بگذارد و کریمی ۱۹ ساله و یا اسدی ۲۰ ساله برایش بازی کند؟ شریفی هم یک مهاجم بال است و مثل علیپور یک مهاجم نوک نیست.

او درباره هواداران سپاهان هم اظهار کرد: این سوال مربوط به من نمی شود. پرسپولیس هر کاری کرده در زمین کرده است. ورزشی و محترمانه. طبق آمار پرسپولیس بیشترین ضرر را کرده است. ما سرمان به بازی و بازی گرم است. بقیه هم به خودشان مراجعه کنند.

همچنین پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اعتراض برانکو به داور گفت: اعتراض آقای برانکو اعتراض کل تیم به وقت اضافه بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.