صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کیانی: مقصر این حواشی فدراسیون است/ چرا هواداران ما را طبقه پایین می‌گذارند؟
کیانی: مقصر این حواشی فدراسیون است/ چرا هواداران ما را طبقه پایین می‌گذارند؟

کیانی: مقصر این حواشی فدراسیون است/ چرا هواداران ما را طبقه پایین می‌گذارند؟

بازیکن تیم سپاهان می‌گوید امکان دارد حواشی پیش آمده در بازی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی توسط هواداران اصفهانی جبران شود.

مهدی کیانی

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی کیانی بازیکن تیم سپاهان پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و می‌دانستیم خیلی از تیم‌ها جلوی پرسپولیس در آزادی به مشکل می‌خورند اما نمایش خوبی در این بازی داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما حواشی تأثیرگذار بود به نظر من مقصر اصلی فدراسیون است. چرا تماشاگران ما را می‌گذراند پایین و تماشاگران پرسپولیسی طبقه بالا، روی سر آن‌ها سنگ می‌اندازند؟ باید یک برنامه ریزی دقیق شود. هواداران ما جانشان که از سر راه نیاورند که بیایند سنگ بخورند. باید یک برنامه‌ریزی دقیق شود که این اتفاق‌ها نیفتد وگرنه خدایی نکرده ممکن است که در بازی جام حذفی و در اصفهان این مسائل جبران شود.

او ادامه داد: داوری به نظر من خیلی خوب بود. همه برای سه امتیاز می‌جنگیدند. بازی بزرگی بود و این حاشیه‌ها هم وجود دارد. امیدوارم این اتفاقات دیگر رخ ندهد.

کیانی در پایان گفت: شعارهای هواداران پرسپولیس در شان‌شان نبود و رفتارهای آن‌ها درست نبود. ما هم آمدیم جو را آرام کنیم. اما باید یک برنامه‌ریزی دقیق بشود تا این اتفاقات دیگر رخ ندهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.