صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تصمیم ناجا برای کاهش جانباختگان سوانح رانندگی
تصمیم ناجا برای کاهش جانباختگان سوانح رانندگی

تصمیم ناجا برای کاهش جانباختگان سوانح رانندگی

فرمانده ناجا به برگزاری جلسات متعدد قرارگاه کاهش تصادفات اشاره و اظهارکرد: قرار شد برنامه‌ریزی‌ها به نحوی باشد که تا پایان سال شاهد کاهش ۲ هزار نفری جان‌باختگان سوانح رانندگی باشیم.

 

به گزارش کسب و کار نیوز سردار حسین اشتری در آئین افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از حضور خانواده شهید «غلامحسن جام دوست» در این مراسم تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با این کار کوچک و نام گذاری ساختمان جدید پلیس راهور به نام این شهید بزرگوار، از عزیز سفر کرده یادی کرده باشیم.

وی به کاهش حوادث و تصادفات در نوروز امسال در درون و برون شهرها، اشاره و اظهارکرد: قطعاً این حاصل تلاش همه همکاران ما در شهرها و جاده‌ها است.

اشتری اضافه کرد: طبیعی است در یک مقطعی و نیز بازه زمانی معین، با یک حجم عظیم زائران مواجه می‌شویم که باید آمادگی خود را در این مواقع بیشتر کنیم. گاهی اوقات نیاز است برای پیشگیری از حوادث اقدامات ویژه‌ای صورت پذیرد.

فرمانده ناجا به افزایش ۱۴ درصدی سفرهای مردم از ۲۸ اسفند الی ۴ فروردین اشاره و خاطرنشان کرد: از ۵ الی ۱۷ فروردین که مصادف با وقوع سیل در برخی استان‌ها شد، کاهش ۱۳ درصدی سفر را شاهد بودیم.

اشتری با بیان اینکه طی این مدت در سراسر کشور حدود ۳۰ درصد کاهش تصادفات را شاهد بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌ها و نیز توصیه مسئولان به عدم مسافرت مردم، در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود ۱ الی ۲ درصد افزایش سفر داشته‌ایم.

فرمانده ناجا به برگزاری جلسات متعدد قرارگاه کاهش تصادفات با حضور جانشین فرمانده ناجا اشاره و اظهارکرد: بر اساس نتایج این جلسات برنامه‌ریزی باید به نحوی باشد که تا پایان سال شاهد کاهش ۲ هزار نفری جان باختگان باشیم که خوشبختانه شروع خوبی را آغاز کرده ایم.

وی، استان خراسان رضوی را یکی از محورهای اصلی به دلیل بیشترین حجم تردد و سفر عنوان کرد و گفت: پیش بینی‌های ما براین است در تابستان، شاهد افزایش سفر خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،  فرمانده ناجا تصریح کرد: مسئولان استانی اعم از شورای شهر و شهرداری همان‌گونه که تاکنون کمک حال نیروی انتظامی برای ساخت اماکن، مقرها، پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها بوده‌اند، ضروری است برای هرچه بهتر خدمات‌دهی به مردم بیش از پیش به این موضوع اهمیت دهند چراکه نتیجه تقویت ناجا خصوصاً پلیس راهور را مردم کاملاً احساس خواهند کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.