صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / پرداخت خسارت ۵۰ میلیارد ریالی بیمه آرمان به سیل زدگان گنبد
پرداخت خسارت ۵۰ میلیارد ریالی بیمه آرمان به سیل زدگان گنبد

پرداخت خسارت ۵۰ میلیارد ریالی بیمه آرمان به سیل زدگان گنبد

سلام و عرض ادب و عصر بخیر
برای استحضار و بهره برداری لازم

با حضور مدیر عامل بیمه آرمان و هیئت همراه در گنبدکاووس، علی الحساب مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بابت خسارت بخشی از واحدهای مسکونی و تجاری آسیب دیده از سیل پرداخت شد.
به گزارش روابط ‌عمومی بیمه آرمان، در دیدار دکتر کامبیر پیکارجو مدیرعامل این شرکت و هیئت همراه(معاونان فنی و مالی) با منصور طعنه گنبدی شهردار گنید، حوالۀ خسارت ۵۰ میلیارد ریالی تسلیم ایشان شد.
دکتر پیکارجو در مراسم اعطای چک خسارت زیان دیدگان سیل گنبد گفت: این مبلغ، علی الحساب به منظور جبران بخشی از خسارات سیل برای دو هزار و ۱۸۰ واحد خسارت دیده ارزیابی شده که به شهرداری گنبدکاووس پرداخت شد و از روز دوشنبه واریز به حساب مالکان واحدهای خسارت دیده آغاز می شود.
وی تاکید کرد: خسارت دیدگان در صورت داشتن اعتراض به مبلغ کارشناسی شده می‌توانند به سامانه بیمه آرمان مراجعه و اعتراض خود را ثبت نمایند.
منصور طعنه گنبدی شهردار گنبد کاووس هم گفت: برای ۴ هزار و ۸۰۰ واحد خسارت دیده در سیل پرونده تشکیل شده که از این تعداد تا کنون حدود ۳۸۰۰ واحد ارزیابی شده است.
وی افزود: برای ۲۶ هزار واحد مسکونی و ۶ هزار واحد تجاری در گنبد کاووس تا سقف ۱۶ میلیون تومان بیمه نامه سیل صادر شده سده است.
گفتنی است به دستور مدیرعامل بیمه آرمان، تیم های کارشناسی و ارزیابی این شرکت از همان روزهای اولیه وقوع سیل در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس حضور یافته و به بررسی موضوع و تعیین وضعیت آسیب دیدگان سیل پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

۴۲۰۰ تاکسی ۳ سال است بیمه‌نامه ندارند

به گزارش کسب و کار نیوز، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی اعلام کرد: براساس اطلاعات دستگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.