صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مهاجری: انتقادپذیر هستم اما اتوبوس پارک نمی‌کنم
مهاجری: انتقادپذیر هستم اما اتوبوس پارک نمی‌کنم

مهاجری: انتقادپذیر هستم اما اتوبوس پارک نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی می‌گوید قبول ندارد که تیمش دفاعی بازی می‌کند.

رضا مهاجری

به گزارش کسب و کار نیوز، رضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی پس از تساوی بدون گل برابر سایپا در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: هر دو تیم تغییرات زیادی داشتند اما سعی کردیم نقاط قوت سایپا را کور کنیم. سایپا در اکثر بازی‌هایش موفق به گلزنی شده است. موقعیتی به سایپا در طول نیمه نخست ندادیم. فرصت‌های مناسبی داشتیم اما حسرت آن‌ها را خوردیم. وقتی در یک بازی ۴ فرصت گلزنی خوب را به گل تبدیل نکنیم بازیکن زیر استرس و فشار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی روی اشتباهات داور یک ضربه ایستگاهی به سایپا داده شد که خدا را شکر گل نخوردیم. در فوتبال اگر گل نزنی، گل می‌خوری اما خدا را شکر این قاعده امروز برای ما اجرا نشد. اینکه بازیکنان جوان ما در ضربات پایانی بی‌دقت بودند، نمی‌توان آن را بی‌تجربگی قلمداد کرد. آن‌ها تمرکز ندارند و این فرصت‌سوزی‌ها باعث شده تا اعتماد به نفس و تمرکز ما کاهش پیدا کند. باید انگیزه خود را حفظ کنیم و فقط شعار ندهیم.

مهاجری اضافه کرد: من انتقادپذیر هستم اما اتوبوسی دفاع نمی‌کنم. اگر این‌گونه بود نمی‌توانستیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم. قبول ندارم که تدافعی بازی می‌کنیم. متأسفانه تیم کاملی نیستیم و همین باعث شده علی رغم خوب بازی کردن، نتیجه نگیریم. ما باید فصل را تمام کنیم تا تیم را از نظر بازیکن تکمیل کنیم. باید چند بازیکن خوب جذب کنیم تا فضای رقابت در تیم ایجاد شود. در بازی‌های خانگی تیم‌های حریف، عقب‌تر بازی می‌کنند و این باعث می‌شود که کارهای تاکتیکی ما کم اثر شود. هر کدام از بازیکنان ما توانایی خاص خود را دارند و باید به خوبی از استعداد آن‌ها استفاده کرد. سعید مهری استعدادی است که باید به آن بها داده شود.

او درباره داوری گفت: باز هم داور جوانی را برای قضاوت در دیدار ما انتخاب کردند. او باید در دقیقه ۴۴ برای تیم ما پنالتی می‌گرفت. من معتقدم باید به داوران جوان میدان داده شود و مربی‌ها هم باید از آن‌ها حمایت کنند اما به صورتی باشد که هر ۵ بار به این داوران قضاوت داده شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.