صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: مشکلات مالی بهانه خوبی برای نتیجه نگرفتن نیست

برانکو: مشکلات مالی بهانه خوبی برای نتیجه نگرفتن نیست

سرمربی پرسپولیس می‌گوید: بازی با سپاهان تکلیف خیلی چیزها را روشن می‌کند.

برانکو ایوانکوویچ

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکوویچ ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که با سپاهان بازی داریم. در واقع دومین داربی بزرگ ما است. این بازی تکلیف خیلی چیزها را روشن می‌کند. آن چیزی که باعث خوشحالی من است آمادگی بازیکنان در تمرین است.

او ادامه داد: خیلی خوش‌بینم که بازی را با حداکثر توانایی، انگیزه، روحیه و نشاط شروع خواهیم کرد. درباره سپاهان نیازی به حرف خاصی نیست. دو بازیکن جدید در نیم فصل گرفتند. مسلمان و ابراهیمی بازیکنان باتجربه‌ای هستند.
سرمربی پرسپولیس یادآور شد: آن‌ها با انگیزه و انتظارات زیادی به این بازی می‌آیند. همان‌طور که قبل از بازی داربی با استقلال هم گفتم این وظیفه روی دوش ما است که همه بازی‌ها را تا آخر فصل ببریم.

برانکو با بیان این که انصاری و ماهینی مصدوم هستند، افزود: خلیل زاده محروم است و سیامک نعمتی در شرایط نامشخصی برای بازی قرار دارد. بقیه بازیکنان آماده و سلامت هستند و برای حضور در ترکیب اصلی تیم رقابت می‌کنند.
وی درباره انتقادات از مهاجمان تیمش از جمله علیپور و بودیمیر تاکید کرد: بودیمیر مصدوم است. این مشکلی است که از زمان حضورش در ایران به وجود آماده است. علیپور هم آقای گل لیگ برتر است. موقعیت‌هایی را هم از دست داده است اما خیلی بهتر است که موقعیت گل را از دست بدهید تا این که موقعیتی خلق نشود. این مساله بین همه مهاجمان است. مهم این است که او موقعیت خلق می‌کند و خطرناک است. البته انتظار دارم تمرکز بیش‌تری روی ضربات آخر داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که علاوه بر جنگ قهرمانی میان سپاهان و پرسپولیس، علیپور و کی‌روش استنلی هم برای کسب عنوان آقای گلی تلاش می‌کنند، گفت: برای من کسب برد مهم است. گلزنی اهمیت بیش‌تری دارد. دوست دارم که علیپور هم آقای گل شود اما مساله مهم قهرمانی و کسب پیروزی است و هر کسی باید سهم خودش را برای نتیجه‌گیری تیم ادا کند.
برانکو درباره انتقاد بازیکنان تیمش از وضیعت مالی نامناسب باشگاه در دو بازی اخیر و تأثیر آن بر تمرکز نداشتن بازیکنان در نتیجه‌گیری این تیم در دو بازی اخیر اظهار کرد: مشکلات مالی تأثیرات منطقی در نتیجه دارد اما توجیه و بهانه مناسبی نیست. مقابل ذوب آهن بازی ضعیفی ارائه کردیم. در بازی با الاهلی خیلی خوب عمل کردیم و باید پیروز می‌شدیم؛ اما این فوتبال است. شاید مشکل بزرگ‌تر این است که زمان بسیار کمی بین بازی‌ها برای تمرین کردن وجود دارد و خیلی کم برای اصلاح مشکلات فنی کار می‌کنیم. عملاً باید بگویم که وقت نداریم.

برانکو در واکنش به این که طارمی، مهرداد محمدی و حسینی جزو فهرست بازیکنان موردنیاز برانکو برای فصل آینده هستند، گفت: یک نام دیگر فراموش شده است که آن هم آقای تادیچ از آژاکس است. باید این فهرست را کامل می‌کردم. (با خنده)
او درباره احتمال جدایی برخی از بازیکنان در پایان فصل خاطرنشان کرد: معمولاً این قبیل موضوعات قبل از بازی‌های مهم مطرح می‌شود. همه بازیکنان پرسپولیس قرارداد دارند. فقط بشار قرارداد ندارد. کسی نمی‌تواند برود. نمیدانم تبصره‌ای است یا نه ولی اگر بازیکنی پیشنهاد داشته باشد درباره آن صحبت می‌کنیم. در حال حاضر همه بازیکنان پرسپولیس قرارداد دارند. کادر بازیکنان ما برای فصل آینده کامل است. اگر پیشنهادی برای بازیکنی وجود داشته باشد، بازیکن، پرسپولیس و باشگاه خواهان درباره آن صحبت می‌کنند.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.