صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ویسی: در شاهین احساس راحتی می‌کنم

ویسی: در شاهین احساس راحتی می‌کنم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید در لیگ یک نامعقولی‌های زیادی صورت گرفت و برخی از مربیان لیگ یک رفتار خوبی از خودشان نشان نمی‌دادند.

 

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر، درباره پیروزی تیمش مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت و صعود شاهین به لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی بسیار مهمی بود هم برای ما و هم برای مردم و مسئولان شهر. در این بازی فشار زیادی را تحمل کردیم و تمرکزمان روی بازی‌های دیگر هم بود. من تا به حال اینقدر اذیت نشده بودم اما توانستیم با تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم و صعود خود را به لیگ برتر مسجل کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، او ادامه داد: من از روزی که به شاهین رفتم. ۱۲ بازی پیش روی خود داشتیم و بسیار با کمیته اخلاق و با کمیته انضباطی رایزنی کردیم تا در هفته آخر بدون بازی کارمان به پایان نرسد اما نتیجه‌ای نداد ولی موفق شدیم زودتر از پایان فصل صعود خود را مسجل کنیم و کارمان به اما و اگر نکشد.

ویسی درباره تجربه حضورش در لیگ یک گفت: من تا به حال تجربه حضور در لیگ یک را نداشتم اما در اینجا نامعقولی‌های زیادی انجام شد و زحمات زیادی به هدر رفت. متأسفانه خیلی چیزهایی که ندیدم را در لیگ یک دیدم. در لیگ یک بعضی از مربیان کنار خط خیلی بد و زشت رفتار می‌کردند. واقعاً به هر قیمتی بردن اصلاً خوب نیست. امیدوارم داوران در بازی‌های تیم میزبان بتوانند با شهامت بیشتری سوت بزنند تا شاهد اتفاقات بد نباشیم. همین می‌شود که بازیکنان ملی ما در رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی رفتار نامناسبی انجام می‌دهند و و باعث شکست ما می‌شوند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: من در شاهین خیلی راحت بودم و الان هم دوست ندارم از اینجا بروم مگر اینکه اتفاقات بدی در اینجا بیفتد. مردم واقعاً از تیمشان حمایت می‌کنند و شور و شعف خاصی در این تیم وجود دارد. من از استاندار و مسئولان شهر می‌خواهم که حمایت‌های خود را انجام دهند و تا اتفاقات خوبی برای شاهین بیفتد.

او در پایان گفت: من تجربه قهرمانی در لیگ برتر و بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارم. باید تیم خوب و با بودجه خوبی بسته شود تا بتوانیم در لیگ برتر موفق باشیم. نه اینکه به لیگ برتر بیاییم و بعد دوباره به لیگ یک برگردیم. باید طرز تفکر ما در لیگ برتر، گرفتن سهمیه آسیایی و حضور در نیمه بالای جدول باشد. اگر غیر از این باشد، تفکر بازیکنان خراب می‌شود و این اصلاً اتفاق خوبی نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.