صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / واشنگتن: به رایزنی با مسکو درباره کره شمالی ادامه می‌دهیم

/در آستانه دیدار اون-پوتین/

واشنگتن: به رایزنی با مسکو درباره کره شمالی ادامه می‌دهیم

یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا پیش از دیدار رهبران روسیه و کره شمالی گفت، واشنگتن به گفتگو با مسکو برای کسب نتیجه درباره خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره ادامه می‌دهد.

کره‌شمالی

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی قرار است فردا (پنجشنبه) در ولادیووستوک در شرق دور روسیه دیدار کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما از این گزارش‌ها مطلع هستیم. آمریکا و جامعه بین‌الملل یک هدف مشترک دارند و آن خلع سلاح اتمی کامل و قابل قبول کره شمالی است. ایگور مورگولوف معاون وزیرخارجه روسیه و استیفن بیگان، نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی به گفتگوهایشان برای از میان برداشتن شکاف‌ها در این راه ادامه می‌دهند.

یوری اوشاکف، مشاور کرملین گفته است، با وجود اینکه بار آخری که رهبران آمریکا و کره شمالی در هانوی به توافقی نرسیدند، اما روسیه می‌داند که آمریکا و کره شمالی آماده گفتگو هستند.

مورگولوف و بیگان اخیراً درباره خلع سلاح اتمی کره شمالی گفتگو داشتند. سفارت آمریکا در مسکو این گفتگوها را سازنده دانسته و گفته که دو طرف درباره توافقات دو جانبه با کره شمالی به گفتگو پرداخته‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.