صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / برخی استارتاپ‌ها هفته‌ای ۱۰ درصد رشد می‌کنند
برخی استارتاپ‌ها هفته‌ای ۱۰ درصد رشد می‌کنند

معاون علمی رئیس جمهور:

برخی استارتاپ‌ها هفته‌ای ۱۰ درصد رشد می‌کنند

معاون علمی رییس جمهور با بیان اینکه برخی شرکت‌های استارتاپی هفته ای ۱۰ درصد رشد می‌کنند، گفت: با اقدام خوب بورس در راه‌اندازی تابلوی شرکت‌های دانش بنیان،رشد خوبی در انتظار این شرکتهاست.


به گزارش کسب و کار نیوز، سورنا ستاری در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه گفت: بانکداری از بین نخواهد رفت اگرچه شکل ظاهری بانکداری در حال تغییر است و بانک‌ها باید به فین تک ها بیشتر وارد شوند و بیمه‌ها نیز باید به این فرآیند بپیوندند.معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: فین تک در حوزه بیمه یک کار جدید است و باید فناوری و نوآوری را مدنظر قرار داد؛ البته زیرساختهای نو باید در این حوزه به کار گرفته شود، این در حالی است که روی افراد، مغز و دانش باید تمرکز کرد و هم اکنون بیش از شش هزار استارتاپ داریم که در ۴ سال قبل ایجاد شده‌اند.

وی افزود: تابلوی دانش بنیان در بورس و فرابورس نصب شده و صندوق‌های خطرپذیر نیز در این رابطه فعال است. نمی‌توان با وام ایجاد اشتغال کرد. استارتاپ با سرمایه گذاری خطرپذیر توسعه می‌یابد و با وام کاری از پیش نخواهد برد.به گفته ستاری، با شکستن شیشه شرکتهای استارتاپی نمی‌توان کاری از پیش برد؛ این شرکت‌ها رشد کرده و رو به پیروزی خواهند رفت. تنها راه این است که توسعه استارتاپها را در دستور کار قرار دهیم.وی با بیان اینکه استارتاپ هایی داریم که هفته‌ای ده درصد رشد می‌کنند؛ گفت: با اتفاقات خوبی که در بورس رخ داده است و تابلوی شرکت دانش بنیان که راه اندازی شده است، رشد خوبی در این حوزه را انتظار داریم. اگر می‌خواهید جوانان در کشور بمانند، باید روی آنها سرمایه گذاری کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.