صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / از چهارباغ برای افزایش نشاط اجتماعی استفاده می‌کنیم

شهردار اصفهان:

از چهارباغ برای افزایش نشاط اجتماعی استفاده می‌کنیم

شهردار اصفهان گفت: اگر ساختن سینما و توسعه فضای فرهنگی در چهارباغ، نامی غیر از کار ارزشمند برای ارتقا فضای فرهنگی باشد با حقیقت فاصله دارد. همه باید در مسیر همکاری کرده و سنگ اندازی نکنند.

چهارباغ

به گزارش کسب و کار نیوز از تخلفات جاری در شهر ادامه داد: در چهارباغ بالا هنوز توسط آن خیریه هیچ چیزی ساخته نشده است. اگر چیزی در آینده ساخته شد سعی می‌شود خسارت‌های کمتری داشته باشد. برخی تخلفات که به اصفهان مربوط می‌شود، اما خارج از محدوده اصفهان است باید ارتباط فنی با اصفهان پیدا کند تا بتوانیم در مقابل آنها بایستیم. متاسفانه گاهی از دست شهرداری کاری بر نمی‌آید. 

وی ادامه داد: در بحث عدالت اجتماعی، با واژه عدالت به عنوان واژه‌ای مبهم روبرو هستیم. ممکن است افراد مختلف برداشت مختلف داشته باشند. اما شهرداری اصفهان عدالت اجتماعی را اصل اساسی خود می‌داند. انقلاب اسلامی نیز به خاطر عدالت انجام شد. به نظر می رسد شهرداری باید در نیازهای ضروری شهروندان و خدمات همگانی عدالت داشته باشد. 

شهردار اصفهان گفت: سرانه هزینه برای هر شهروند در سال دو میلیون و صد هزار تومان است. همه شهروندان در اصفهان باید از این سهم بهرمند شوند. تلاش شهرداری این است که شهروندان در مناطق محروم از این بودجه بیشتر استفاده ه کنند. به همین دلیل شهرداری اصفهان بخشی از بودجه خود را به مناطق محروم برده است.

نوروزی گفت: در قصه گذر آقا نور الله نجفی در دهه ٨٠ تصمیماتی گرفته شده بود و بخش‌هایی نیز تخریب شده بود. این پروژه، پروژه‌ای باقی مانده بود که بر اساس مطالبه مردم دوباره به جریان افتاد، نه در دوره ما به خانه‌ای تاریخی آسیبی وارد شد و نه خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید دید چقدر فضاسازی‌های خارجی بر گردشگری تاثیر خواهد گذاشت. بعد از اقدامات یک جانبه ترامپ، گردشگری خارجی تحت تاثیر قرار گرفته است و امروز وضعیت گردشگری خارجی خوب نیست. اگر کسی بگوید وضعیت گردشگری تغییر نکرده است، دروغ گفته است.

شهردار اصفهان ادامه داد: از شانزده هزار و صد نفر نیروی شهرداری اصفهان، ١٠ هزار نفر بیش از نیاز شهرداری در این نهاد وجود دارند. از سال گذشته تا امروز با استقامت در مقابل درخواست‌های ناروا از استخدام جدید جلوگیری کرده و ۶٠٠ نفر نیز بازنشسته شده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.