صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / همدردی و همبستگی حماس با ملت ایران
همدردی و همبستگی حماس با ملت ایران

در پیام هنیه به رهبر انقلاب صورت گرفت

همدردی و همبستگی حماس با ملت ایران

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سیل اخیر، همدردی و همبستگی این جنبش با ملت ایران را اعلام کرد.

اسماعیل هنیه

به گزارش کسب و کار نیوز، متن پیام به این شرح است:

حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای حفظه الله
رهبر انقلاب جمهوری عزیز اسلامی ایران سلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
ضمن عرض سلام و درود
ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس فلسطین باکمال تأسف و تأثر وقایع دردناک و فاجعه باری که ظرف هفته ها و روزهای گذشته نسبت به مردم عزیز ایران اتفاق افتاد را پیگیری کردیم؛ وقوع ناگهانی سیل‌هایی که در استانهای زیادی از جمهوری عزیز اسلامی ایران به‌وقوع پیوست و دهها نفر از ساکنین را به کام مرگ کشاند و موجب ویرانی هزاران خانه و واحدهای مسکونی شد.

از خداوند متعال می‌طلبیم که قربانیان را مورد رحمت و مغفرت قرارداده و به ایشان و خانواده ها و بستگان ایشان صبر جمیل و تسلای خاطر عطا کرده و به مجروحین و مصدومین این حادثه شفای عاجل بخشد.

ما در جنبش حماس و همراه با مردم فلسطین با شما در حزن و اندوه‌تان به خاطر قربانیان فاجعه سیل ابراز همدردی کرده و خدمت جنابعالی و مردم عزیز ایران صمیمانه ترین تسلیت ها را عرض کرده و با جمهوری اسلامی ایران و با

مردم بزرگواران و خانواده های قربانیان و خسارات دیدگان ابراز همدردی و همبستگی و همراهی کامل خود را تقدیم داشته و از خداوند متعال می‌طلبیم که شما را حفظ کرده و از همه آفات و بلیات مصون نگه داشته و آسایش و امنیت را برای شما مستدام نگه دارد.

ابراز همدردی و همبستگی صمیمانه و سپاس فراوان ما را بپذیرید.

اسماعیل هنیه – رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی ( حماس )، فلسطین

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.