صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / مذاکره کیهانی با سباستین کو/ ۳ کرسی ایران در کنفدراسیون دوومیدانی آسیا

مذاکره کیهانی با سباستین کو/ ۳ کرسی ایران در کنفدراسیون دوومیدانی آسیا

رئیس فدراسیون دوومیدانی در جریان مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا با سباستین کو رییس رئیس فدراسیون جهانی و مک ویلکینز مربی تخصصی پرتاب دیسک مذاکره کرد.

غیاثی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، در خلال دیدار کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی ایران که به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون دوومیدانی آسیای میانه انتخاب شده است با سباستین کو، رئیس فدراسیون جهانی دو و میدانی پیرامون شکل گیری فعالیت‌های پیش روی این فدراسیون، ساختار سازمانی و محل استقرار این فدراسیون بحث و گفت و گو شد. مجید کیهانی عنوان نقش اصلی فدراسیون آسیای میانه را در پایه ریزی و تشکلیل آن ایفا می‌کند و پیش از این نیز پیشنهاد اتحادیه دو و میدانی آسیای میانه را به مسئولین کنفدراسیون دو و میدانی آسیا مطرح کرده بود. در جریان این مذاکره سباستین کو وعده داد به زودی به تهران سفر کند.

همچنین در جریان مسابقات قهرمانی آسیا مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی مذاکره مفصلی، با مک ویل کینز، مربی تخصصی پرتاب دیسک برای ادامه همکاری با احسان حدادی و سایر ورزشکاران و مربیان ایران انجام داد. کیهانی گفت: توافقات کلی حاصل شده است و مذاکرات ادامه دارد.

صیامی، غیاثی و دکتر اردیبهشت به عضویت کمیته‌های کنفدراسیون دو و میدانی آسیا انتخاب شدند

کمیته‌های شش‌گانه کنفدراسیون دوومیدانی آسیا پس از مشخص شدن کابینه جدید در بیست و سومین کنگره انتخاباتی این کنفدراسیون در جریان برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا در دوحه قطر مشخص شد و در پایان این انتخابات نیز ۳ نماینده کشورمان از فدراسیون دو و میدانی پس از رایزنی مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی با دهلان الحمد و اعضای هیأت رئیسه کنفدراسیون دو و میدانی آسیا به عضویت این کمیته‌ها درآمدند.

هاشم صیامی دبیرکل فدراسیون دو و میدانی به عضویت کمیته دوهای صحرانوردی و جاده‌ای انتخاب شد. دکتر سید اشکان اردیبهشت که هم اکنون مسئول کمیته پزشکی ورزشی و ضد دوپینگ فدراسیون دو و میدانی است، برای سومین دوره متوالی عضو کمیته پزشکی و ضد دوپینگ کنفدراسیون دو و میدانی آسیا شد. تیمور غیاثی، قهرمان و پیشکسوت پرش ارتفاع ایران نیز که پیش از این عضو کمیته مربیان کنفدراسیون دو ومیدانی بود در سمت خود ابقاء شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.