صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / پیشنهاد نماینده پاکدشت درباره «دهه‌ی مقابله با سیل»

پیشنهاد نماینده پاکدشت درباره «دهه‌ی مقابله با سیل»

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخاطرات طبیعی اخیر، گفت: برای جلوگیری از چنین حوادثی پیشنهاد می‌کنم در آذر ماه هر سال دهه‌ای به نام «دهه‌ی مقابله با سیل» تعیین شود.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد قمی در نطق میان دستور نوبت عصر جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: برای جلوگیری از چنین حوادثی پیشنهاد می‌کنم در آذر ماه هر سال، دهه‌ای به نام دهه‌ی مقابله با سیل تعیین شود تا مسئولین و مردم تمهیدات لازم برای مقابله با این مخاطره انجام دهند. این طرح را به طور مکتوب برای مسئولین ارسال نموده‌ام. شایسته است که مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با تأکید بر اقتصاد مقاومتی، گفت: اسلام به مسأله قناعت و دوری از اسراف بسیار تأکید کرده است. مصرف سرانه آب، برق، گاز و تلفن در کشور ما بیش از سرانه کشورهای غیر اسلامی است. مسئولین و علما باید به طور جدی چاره‌اندیشی کرده و مردم عمل کنند.

وی با تأکید بر توانایی‌های داخلی ایران، اظهار کرد: احیای واقعی فرهنگ کار مورد توجه قرار گیرد. برای توجه به صنایع دستی، تولید داخلی، کشاورزی، دامپروری و حمایت از آنها در جهت مقابله با شیطان بزرگ تلاش و کوشش لازم صورت گیرد.

قمی ادامه داد: در شرایطی که ام‌الفساد غرب و عامل کشتار انسان‌ها با اندیشه شیطانی خویش سپاه پاسداران را تروریسم تلقی نموده است، باید بداند که سپاه، حافظ استقلال و سربلندی مستضعفین و درهم‌کوبنده مستکبرین است. سپاه با توجه به رسالت تاریخی خویش پوزه ستمگران تاریخ را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به یک آیه از قرآن کریم در مورد ضرورت وحدت بین ملت، گفت: ملت بزرگ ایران باید توجه داشته باشد که برای مقابله با کفر، شرک و نفاق راه‌حل بعد از ایمان به خدا، وحدت و همبستگی و پرهیز از تفرقه است.

قمی در پایان نطق خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: در همه حال عدالت را برای مستضعفین در نظر بگیرید. همچنین در سفر به شهرهای شرق استان مثل پاکدشت، ورامین و قرچک اهتمام نمائید. آقای روحانی، بیش از این مردم را منتظر نگذارید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.