صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ذوب آهن مثل آب خوردن الوصل را برد
ذوب آهن مثل آب خوردن الوصل را برد

ذوب آهن مثل آب خوردن الوصل را برد

هرچند تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد برابر الوصل به پیروزی برسد اما با پیروزی النصر برابر الزورا صعود سبزپوشان ایران به بازی بعدی این تیم موکول شد.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و سپید رود رشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران موفق شد در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر ‏‬از سد الوصل امارات عبور کند. ذوب‌آهن با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و بدون شکست در صدر گروه A قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه الزورا عراق و النصر عربستان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با پیروزی دو بر یک النصر به پایان رسید. یحیی الشهری و نواف الفرشان برای النصر و علاعباس عبدالنبی برای الزورا گلزنی کردند. بعد از ذوب‌آهن النصر با ۶ و الزورا با ۴ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. الوصل نیز ۳ امتیازی است. با پیروزی النصر برابر الزورا صعود ذوب‌آهن به مرحله حذفی به تعویق هرچند به نظر نمی‌رسد این تیم کار سختی برای صعود داشته باشند.

نیمه نخست

ذوب‌آهن در همان ابتدای بازی و در دقیقه ۲ با یک حرکت ترکیبی از سمت راست خود وارد محوطه جریمه حریف شد تا علیرضا چراغعلی دروازه الوصل را باز کند. ۱۳ دقیقه بعد این ارسلان مطهری بود که سانتر حمید ملکی را در دقیقه ۱۵ و با یک ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا سبزپوشان دو بر صفر جلو بیفتند.

بازی منسجم ذوب‌آهنی‌ها باعث شد تا حریف نتواند خطری روی دروازه‌شان ایجاد کند. در عین حال شاگردان منصوریان دو موقعیت خطرناک دیگر توسط فخرالدینی و اوساگونا به دست آوردند اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم

در این نیمه بر خلاف نیمه اول، بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و بازیکنان ذوب‌آهن سعی می‌کردند تا بازی را کنترل کنند و آرام آرام به سمت دروازه حریف بروند. اوساگونا در این نیمه هم فرصت گلزنی داشت اما ضربه سر او با دفع دروازه‌بان الوصل به کرنر رفت. همانند نیمه اول در این نیمه هم نماینده امارات توانایی نزدیک شدن به دروازه ذوب‌آهن را نداشت و به طور کلی ذوب‌آهن شب کم خطری را پشت سر گذاشت. سبزپوشان در دقایق پایانی نیمه دوم چند موقعیت خوب گلزنی به دست آوردند اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند.

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نجات مهدی، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی (مهران درخشان‌مهر دقیقه ۸۰)، اوساگونا و محمدرضا حسینی.

ترکیب الوصل: حمید عبداله، فارس خلیل (البلوشی دقیقه ۲۴)، وحید اسماعیل، عبداله جاسم، سالم العزیزی، هذاع سالم، علی سالمین، رونالدو مندز، کایو، علی صالح و حسن طاهر (عبدالله کاظم دقیقه ۸۲).

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.