چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / برندگان جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی آخرین ماه رقابت‌های لیگ نوین مشخص شدند
برندگان جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی آخرین ماه رقابت‌های لیگ نوین مشخص شدند

روابط عمومي بانک اقتصادنوين:

برندگان جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی آخرین ماه رقابت‌های لیگ نوین مشخص شدند

با برگزاري مراسم قرعه‌کشي، سه برنده خوش‌شانس جوايز 200 ميليون ريالي آخرين ماه جشنواره "ليگ نوين" شرکت پرداخت نوين مشخص شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، پس از گذشت سه ماه از جشنواره “لیگ نوین” و پایان مهلت کسب امتیاز توسط پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی شرکت پرداخت نوین، برندگان ماهانه سومین و آخرین دوره قرعه‌کشی این رقابت‌ها – که موفق به کسب حداقل ۶۰۰ امتیاز در طول دوره شده بودند – مشخص شدند. بر این اساس خانم ساره لحیم‌چی از ساری و آقایان علیرضا فروغی از تهران و مجتبی جعفری از کرج، جوایز ۲۰۰ میلیون ریالی دوره سوم این جشنواره را از آن خود کردند.
همچنین بر اساس اعلام شرکت پرداخت نوین، قرعه‏کشی بزرگ و پایانی این جشنواره بین پذیرندگانی که طی سه ماه برگزاری رقابت‏ها موفق به کسب حداقل چهار هزار و ۵۰۰ امتیاز شده‌اند به‌زودی برگزار و برندگان سه جایزه ویژه یک میلیارد ریالی به قید قرعه انتخاب خواهند شد.
پذیرندگان محترم می‌توانند برای آگاهی از اخبار جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌گاه شرکت پرداخت نوین به آدرس pna.co.ir مراجعه یا با کارشناسان مرکز ۲۴ ساعته امداد پذیرندگان این شرکت به شماره ۴۸۰۰۶-۰۲۱ تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.