صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / امینی: صداهای عجیب در سرابله ایلام موجب وحشت مردم شده است

امینی: صداهای عجیب در سرابله ایلام موجب وحشت مردم شده است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدتی است پس از زلزله سال قبل غرب استان ایلام صداهای عجیب و غریبی در شهر سرابله به گوش می‌رسد گفت: این صداها موجب ایجاد رعب و وحشت مردم شده است.

سلام امینی

به گزارش کسب و کار نیوز، سلام امینی نماینده مردم در تذکر شفاهی جلسه علنی نوبت عصرامروز مجلس بیان کرد: ابتدا انتصاب شایسته سرلشگر پاسدار سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از سوی مقام معظم رهبری را تبریک می‌گویم، همچنین تشدید تحریم‌ها را از سوی آمریکا در حق ملت ایران محکوم می‌کنم.

وی افزود: با توجه به سیل اخیر از ستاد بحران می خواهم به زیرساخت‌های آسیب دیده استان ایلام به ویژه در زمینه‌های آب شرب، مخابرات و راه در شهرستان‌های ایلام به صورت جدی رسیدگی عاجل به عمل آورند، از بانک مرکزی و بانک‌های عامل می‌خواهم که وام‌های کشاورزی، دامی و صنایع مرتبط با آن ها را با توجه به سیل اخیر استمهال کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مدتی است از زلزله سال قبل غرب استان ایلام می گذرد که صداهای عجیب و غریبی در شهر سرابله به گوش می‌رسد، آخرین بار صبح امروز ساعت ۹ صبح بود. این صداها موجب ایجاد رعب و وحشت مردم شده است،  وزارت کشور و وزارت علوم به این موضوع رسیدگی کنند و علاجی برای آن بیایند.

امینی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع تعلیم و تربیت امری مقدس است، آن را به پیمانکار و بخش خصوصی نسپارید، این موضوع مخالف صریح قانون اساسی و اجحاف در حق مردم است، مطالبات فرهنگیان را ادا کنید، قانون رتبه بندی را اعمال و مشکلات حق التدریسان را مرتفع کنید. در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم مطالبات قانونی آن ها را پرداخت کنید.

وی در پایان خطاب به رییس جمهور گفت: مردم از نظر معیشت در فشار هستند، گرانی و تورم افسارگسیخته است، برای بهبود وضعیت مردم به صورت بلند مدت و کوتاه مدت تمهیداتی بیندیشید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.