صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پیروزی نیما عالیمان در تنیس روی میز قهرمانی جهان / نوشاد و شهسواری حذف شدند
پیروزی نیما عالیمان در تنیس روی میز قهرمانی جهان / نوشاد و شهسواری حذف شدند

پیروزی نیما عالیمان در تنیس روی میز قهرمانی جهان / نوشاد و شهسواری حذف شدند

در روز سوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان نیما عالیمان در بخش انفرادی به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد اما نوشاد عالمیان و ندا شهسواری با شکست برابر رقبای خود حذف شدند.

نیما عالمیان

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان نیما عالیمان در اولین بازی خود در بخش انفرادی برابر اوت اوستودر از هلند قرار گرفت و با پیروزی ۴ بر صفر راهی مرحله بعد شد. اما نوشاد عالیمان ۴ بر ۱ برابر دنی کوزول از اسلوونی شکست خورد و از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

در بخش بانوان نیز ندا شهسواری که با دو پیروزی مرحله گروهی راهی دور مقدماتی حذفی شده بود با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل نماینده هنگ کنگ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از این هم مهشید اشتری، میعاد لطفی و امیرحسین هدایی موفق به صعود از مرحله گروهی نشدند. به این ترتیب نیما عالمیان تنها نماینده باقی مانده ایران در بخش انفرادی مسابقات است که در ادامه مسابقات به مصاف حریفان خود می‌رود.

علاوه بر این تیم دو نفره برادران عالمیان در بخش دوبل این مسابقات به مصاف تیم هنگ کنگ می‌رود.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از اول تا هشتم اردیبهشت ماه در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است. ندا شهسواری، مهشید اشتری، نوشاد عالیمان، نیما عالمیان، امیر حسین هدایی و میعاد لطفی نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.