صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / محکومیت دو تیم ایرانی و سرمربی تیم ملی در AFC
محکومیت دو تیم ایرانی و سرمربی تیم ملی در  AFC

محکومیت دو تیم ایرانی و سرمربی تیم ملی در AFC

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین جرایم خود علیه تیم‌ها و بازیکنان خاطی را اعلام کرده که نیمی از این جرایم مربوط به نمایندگان ایران است.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس

به گزارش کسب و کار نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا جدیدترین جرایم انضباطی خود را اعلام کرده است که نیمی از این جرایم مربوط به نمایندگان ایران است.

۱ – مارکو اوکتاویو (سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی)

اوکتاویو به دلیل آنچه AFC “بهم ریختن بازی در دیدار ایران و ژاپن” در مرحله نیمه نهانی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا یاد کرده است، محکوم به پرداخت ۱۰۰۰ دلار و درج در پرونده شده است و در صورت تکرار با جریمه بیشتری مواجه می‌شود. او یک ماه برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد.

۲ – ذوب آهن

ذوب آهن به دلیل رفتار نامناسب هواداران در بازی با الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، محکوم به پرداخت ۵۰۰۰ هزار دلار جریمه و درج در پرونده شده است و در صورت تکرار با جریمه بیشتری مواجه می‌شود. این تیم یک ماه برای ارائه درخواست تجدیدنظر فرصت دارد.

۳ – سایپا

این تیم به دلیل عدم برگزاری مناسب بازی، عدم کنترل هواداران و رعایت نشدن استانداردها محکوم به پرداخت ۸۰۰۰ دلار و درج در پرونده شده است و در مدت زمان ۳۰ روز از صدور این رأی می‌تواند به این جرایم اعتراض کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.