صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برانکو: رقابت سختی در گروه ما وجود دارد/ طرفداران ما تنها نمی‌گذارند
برانکو: رقابت سختی در گروه ما وجود دارد/ طرفداران ما تنها نمی‌گذارند

برانکو: رقابت سختی در گروه ما وجود دارد/ طرفداران ما تنها نمی‌گذارند

سرمربی پرسپولیس می‌گوید رقابت سختی در گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و امیدوار است تا در این گروه پرسپولیس یکی از تیم‌های صعود کننده باشد.

برانکو

به گزارش کسب و کار نیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: امیدوارم در رقابتی که در گروه ما وجود دارد بتوانیم پیشی بگیریم و می‌دانیم گروه سختی در پیش داریم و همه تیم‌ها آماده هستند تا بتوانند از این مرحله صعود کنند. متأسفانه چند بازیکن ما هنوز مصدوم هستند و نمی‌توانند برای تیم ما بازی کنند. حسین ماهینی، شایان مصلح و بودیمیر بازیکنانی هستند که نمی‌توانند ما راه همراهی کنند. ما اینجا هستیم تا برنده این بازی شویم. این را هم می‌دانیم که تیم الاهلی مربی خود را عوض کرده است و تلاش زیادی خواهد کرد تا در این مسابقه موفق باشد. من احساس غرور می‌کنم و طرفداران ما را تنها نخواهند گذاشت و آن‌ها از ما می‌خواهند که دست پر از این رقابت بیرون بیاییم.

برانکو در ادامه اظهار کرد: فشار در این مدت زیاد بوده و مشکلات زیادی داشتیم و هر چهار، پنج روز مجبور بودیم یک بازی انجام دهیم. تمرکز ما تا اینجای کار روی سه جامی است که در آن حضور داریم اما چاره‌ای نداریم و همیشه تلاش خود را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم تا با پیروزی به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.