صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / تولید و ارائه ۳ درس آموزشی پیرامون مساله مهدویت
تولید و ارائه ۳ درس آموزشی پیرامون مساله مهدویت

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان خبر داد

تولید و ارائه ۳ درس آموزشی پیرامون مساله مهدویت

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در راستای رسالت خود تاکنون بیش از ۳۰ جلسه آموزشی در قالب ۳ درس آموزشی پیرامون مساله مهدویت تولید کرده است.

مهدویت

به گزارش کسب و کار نیوز، مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در راستای رسالت خود تاکنون بیش از ۳۰ جلسه آموزشی در قالب ۳ درس آموزشی پیرامون مساله مهدویت تولید کرده است که جزئیات این دروس به‌شرح زیر است:

درس “دکترین مهدویت ۱ ” با تلاش جمعی از اساتید در ۸ جلسه تهیه شده است. در این آموزش به مسئله مهدویت و مباحث پیرامون آن و لزوم توجه به مهدویت همگام با توجه غرب به آن می‌پردازد و در ادامه به بررسی شبهاتی در مورد قیام قبل از ظهور پرداخته می‌شود.

درس “دکترین مهدویت ۲” که بخش دوم درس دکترین مهدویت می‌باشد. این درس در ابتدا به تبیین قیام یمانی و سفیانی، ارتباط با حضرت و تکلیف شیعیان در زمان غیبت، مسئله رجعت، دجال، شهادت یا رحلت حضرت و رأفت امام پرداخته و در ادامه به بررسی جایگاه عقل و منابع اجتهاد در اسلام می‌پردازد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، درس “آشنایی با معارف مهدوی” نیز به موضوعاتی از قبیل “طرح مباحث مهدویت چه ضرورتی دارد؟ “، “ویژگی‌های امام زمان (عج) و علت غیبت ایشان چیست؟ “، ” اساساً امام غایب چه فایده‌ای دارد و آیا می‌توان با او ملاقات کرد؟ ” و همچنین موضوع” انتظار به چه صورت باید باشد؟ علائم ظهور چیست؟ ” می‌پردازد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.