صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ایمن‌سازی جایگاه‌های عرضه سوخت آبادان در برابر سیل
ایمن‌سازی جایگاه‌های عرضه سوخت آبادان در برابر سیل

ایمن‌سازی جایگاه‌های عرضه سوخت آبادان در برابر سیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: ایمن‌سازی همه جایگاه‌های عرضه سوخت این منطقه در دستور کار قرار دارد و با تدابیری که اتخاذ شده، انتظار می‌رود جایگاه‌های عرضه سوخت دچار مشکل آب‌گرفتگی نشوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, مجاهد سعدی آل‌کثیر در این باره گفت: در کیلومتر ۶۰ محور مواصلاتی آبادان – اهواز، دو جایگاه عرضه سوخت واقع شده که عملیات احداث سیل‌بند در اطراف آنها انجام شده است.
وی افزود: در ورودی جاده خرمشهر به اهواز نیز یک جایگاه در حال توزیع سوخت به هموطنان است که احداث سیل‌بند در اطراف آن به‌خوبی انجام شده و جایگاه در برابر ورود سیل و آبگرفتگی ایمن‌سازی شده است.
آل‌کثیر با اشاره به هشدارها و اطلاع‌رسانی‌های اخیر سازمان‌های متولی مبنی بر ورود سامانه جدید بارشی به استان در روزهای آینده، از آمادگی کامل نفتکش‌ها برای سوخت‌رسانی به‌موقع به وسایل سنگین راه‌سازی و سیل‌بند خبر داد و گفت: این منطقه برای توزیع سوخت پایدار بین مردم استان خوزستان تمام توان خود را به‌کار بسته است.
وی تامین سوخت بالگردهای امدادی و انتظامی و آماده به‌کار بودن تمام ادوات و دیزل ژنراتورها را از دیگر اقدام‌های منطقه برای مقابله با بحران و سیل احتمالی برشمرد.

همچنین مطالعه کنید:

برنامه‌ریزی دولت برای تامین برق پایدار صنایع با مشارکت مردم در تابستان امسال

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی افزود: امید است همانند سال‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.