صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / اردوگاه الهول، پایگاه وفاداران داعش
اردوگاه الهول، پایگاه وفاداران داعش

اردوگاه الهول، پایگاه وفاداران داعش

یک گروه شبه‌نظامی متشکل از زنان وابسته به داعش در حال ایجاد ارعاب در میان دیگر اعضای این گروه تروریستی است که از صحنه درگیری‌های داعش در شمال سوریه گریخته‌اند.

زنان داعش

به گزارش کسب و کار نیوز، در اردوگاه الهول وفاداران به داعش آن دسته از اعضای این گروه تروریستی را که “کافر” می‌دانند، با چاقو تهدید می‌کنند، به آنان آب دهان پرتاب می‌کنند و به سمت آنان سنگ می‌اندازند و حتی دیده شده که چادر آنان را می‌سوزانند.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، مقامات اطلاعاتی می‌گویند، وفاداران به داعش همچنین سلول‌هایی را در داخل این اردوگاه ایجاد کرده‌اند تا به روشی نظام‌مندتر کسانی را که به داعش پشت کرده‌اند، شکنجه کنند.

به گفته مقامات نیروهای دموکراتیک سوریه، رهبری این اقدام را نیز زنانی بر عهده دارند که از کشورهایی نظیر مصر، مراکش و تونس هستند که در سال‌های اخیر برخی از بزرگ‌ترین جنگجویان پیرو داعش را به این گروه ملحق کرده‌اند.

اگرچه شماری از اعضای داعش از این گروه رویگردان شده و خلافت آن نیز نابود شده، این گروه تروریستی همچنان از سوی هزاران تن از افراد وابسته که به حمایت از ایدئولوژی آن متعهد شده‌اند، پشتیبانی می‌شود.

آن دسته از اعضای داعش که در اردوگاه الهول به سر می‌برند و همچنان وفاداری خود را به این گروه حفظ کرده‌اند، امیدوارند که این گروه تروریستی بتواند دوباره تقویت شده و به فعالیت خود ادامه دهند.

در درگیری‌های نیروهای کرد به سرپرستی آمریکا در هفته‌های اخیر برای بازپس‌گیری آخرین منطقه تحت کنترل داعش، هزاران نفر از اعضای داعش از صحنه این درگیری فرار کردند. نیروهای دموکراتیک سوریه به دنبال این حملات، مردان عضو داعش را به مراکز بازداشت فرستاد و زنان و کودکان را به اردوگاه آوارگان الهول منتقل کرد. اکنون بیش از ۷۳ هزار نفر در این اردوگاه به سر می‌برند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.