صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / سنایی :همکاریهای دفاعی ایران و روسیه در راستای مقابله با تروریسم و افراط گرایی است
سنایی :همکاریهای دفاعی ایران و روسیه در راستای مقابله با تروریسم و افراط گرایی است

بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو

سنایی :همکاریهای دفاعی ایران و روسیه در راستای مقابله با تروریسم و افراط گرایی است

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل اقامتگاه سفارت ایران در مسکو با حضور تعدادی از وابستگان نظامی، شخصیت‌ها و مقامات دولتی و نمایندگان و مسئولان پارلمان‌های فدراسیون روسیه برگزار شد.

سفیر ایران در روسیه

به گزارش کسب و کار نیوز، در این مراسم مهدی سنایی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه در سخنانی ضمن گرامیداشت این روز عنوان کرد: ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سه محور اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و نیروهای مسلح ایران همواره خواهان صلح و آرامش بوده و نقش ارزنده‌ای در مبارزه با تروریسم و صلح و ثبات در منطقه داشته‌اند.

وی همچنین با اشاره به اقدام غیر منطقی و غلط آمریکا در تروریستی اعلام کردن نیروی نظامی یک کشور  عنوان کرد که این موضوع  کنار سایر اقدامات این کشور، صلح و ثبات منطقه را تهدید می‌کند.

 سنایی همچنین تاکید کرد: فعالیت‌های نظامی و موشکی ایران صرفاً بازدارنده و صلح آمیز است و ایران در زمینه تقویت بنیه دفاعی خود و دفاع از حاکمیت کشور هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

این دیپلمات ارشد ایران در روسیه، در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به روابط دوستانه و حسنه ایران و روسیه گفت: همکاری‌های دفاعی دو کشور در راستای مقابله با تروریسم و افراط گرایی در منطقه است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.