صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سرجیو: بازیکنان من لایق بهترین‌ها هستند/ صحبت کردن درباره فصل بعد زود است
سرجیو: بازیکنان من لایق بهترین‌ها هستند/ صحبت کردن درباره فصل بعد زود است

سرجیو: بازیکنان من لایق بهترین‌ها هستند/ صحبت کردن درباره فصل بعد زود است

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید صحبت کردن درباره ماندن یا نماندش در این تیم زود است.

پائولو سرجیو

به گزارش کسب و کار نیوز، پائولو سرجیو سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار خوبی انجام شد. شرایط آب و هوایی کار ما را بسیار سخت کرده بود اما هر دو تیم هر چه در توان داشتند روی زمین ارائه کردند. بازیکنان من لایق بهترین‌ها هستند چون که بازی بسیار زیبایی انجام دادند. زمانی که توپ در اختیار تیم حریف بود، ما بازی گروهی خوبی انجام دادیم و زمانی که توپ در اختیار ما بود معلوم بود که می‌خواستیم در این بازی برنده میدان باشیم و من از این مساله خوشحال هستم. همه این عوامل این پیروزی را برای ما خاص و ویژه کرد.

او ادامه داد: فولاد بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. نیمه اول کار تاکتیکی داشتند که ما نتوانستیم در برابر آن خوب عمل کنیم. بازیکن ژاپنی آن‌ها باعث شد تا در خیلی از دقایق بازی به مشکل بخوریم. در ابتدای بازی در مواقعی توپ در اختیار حریف بود، نتوانستیم کاری از پیش ببریم اما زمانی که فهمیدیم حریف چه کاری می‌خواهد انجام دهد، بازیکنان ما با زمین بازی هماهنگ شدند و موفق شدیم تاکتیک‌های گفته شده را پیاده کنیم.

سرجیو افزود: ما می‌دانستیم که اگر به گل برسیم، روی تیم حریف فشاری زیادی خواهد آمد و وقتی بالوتلی را وارد زمین کردیم به همین مساله توجه کرده بودیم. حتی زمانی که ما یک بر صفر عقب بودیم، خواستیم این را منتقل کنیم که چطور می‌شود دفاع بهتری انجام داد. بعد از اینکه توانستیم خوب دفاع کنیم، توانستیم به گل برسیم. سعی ما بر این بود که وقتی توپ دست ما بود، کنترل بازی را در اختیار بگیریم و در الویت بعد به گل و پیروزی برسیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه اظهار کرد: ما در ابتدای فصل در فشار بودیم. ما امروز یکی از بازیکنان مهم خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم. اما همه بازیکنان ما کار خود را به خوبی انجام دادند. گاهی مردم درباره ترکیب نظر می‌دهند اما آن‌ها اطلاع دقیقی از بازیکنان ندارند. عادلانه نیست که از وفا هخامنش و مصطفی احمدی دفاع کنیم چون این دو بازیکن از حرفه‌ای ترین بازیکنانی هستند که در اختیار داریم و در شرایطی بازی کردند که از مصدومیت جزئی تازه بیرون آمده بودند.

او در پایان درباره اینکه در صنعت نفت آبادان می‌ماند گفت: صحبت کردن درباره این مساله زود است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.