چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / باید شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم در ورزش همگانی فراهم کنیم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش:

باید شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم در ورزش همگانی فراهم کنیم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون شطرنج همیشه یکی از فدراسیون‌های پرکار و پرتلاش کشور بوده و در همه مناسبت‌ها نیز مسابقاتی را برگزار کرده است.

عبدالحمید احمدی

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم هفدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های شطرنج کشور افزود: شطرنج همیشه یکی از فدراسیون‌های پرکار و پرتلاش کشور بوده که در همه مناسبت‌ها نیز مسابقاتی را برگزار کرده است. در حوزه فرهنگی همه تلاش ما در دو بخش معنا می‌شود. یکی اینکه ورزشکاران ما اخلاق مدار باشند و دیگری اینکه مسائل فرهنگی همواره در جامعه ورزش لحاظ شود.

وی گفت: خوشبختانه ورزش ما همواره اخلاق مدار و مبتنی بر رعایت اصول فرهنگی بوده است. دیگر وظیفه ما مشارکت در مسائل اجتماعی است و اینکه به مشکلات مردم بی تفاوت نباشیم. خوشبختانه هر موقع اتفاقی در کشور رخ داد جامعه ورزش حضور چشمگیری داشتند. همه این عزیزان کمک زیادی در حوادث زلزله و سیل داشتند. این به خاطر مسئولیتی است که جامعه ورزش بر دوش خود احساس می‌کند.

احمدی در پایان تصریح کرد: ما باید شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم در ورزش همگانی فراهم کنیم و انتظار ما از فدراسیون‌ها افزایش ورزشکاران تحت پوشش است و آمار ما هنوز متناسب نیست. خوشبختانه شطرنج جزو رشته‌های مورد علاقه مردم است و از کمترین سن تا بیشترین سن همواره شاهد بودیم که مردم ما علاقه نشان دادند. این بهترین فرصت است برای این رشته که قابلیت‌های خود را نشان دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.