صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / پروازهای فرودگاه‌های تهران از سر گرفته شد
پروازهای فرودگاه‌های تهران از سر گرفته شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت

پروازهای فرودگاه‌های تهران از سر گرفته شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با پایان مانور هوایی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه‌های تهران که از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ امروز متوقف شده بود، از سر گرفته شد.

رضا جعفرزاده اظهار داشت: همزمان با روز ارتش در ‌۲۹ فروردین‌ماه (امروز)، ‌مانور و رزمایش هوایی نیروهای مسلح برگزار شد در این راستا برنامه‌ریزی شد‌، در این روز ‌پروازهای مسافری و باری در ‌‌۳ فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ انجام نشود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه این امر در راستای ارتقاء ایمنی پرواز‌ها انجام می‌شود، افزود: پیش از این هم ‌اطلاعیه هوانوردی (نوتم) نیز در این‌باره جهت اطلاع به شرکت‌‌های هواپیمایی صادر شد‌.

جعفرزاده اضافه کرد:‌ از ساعت ۱۱:۳۰ امروز پروازهای فرودگاه‌‌های تهران (امام خمینی (ره)، پیام و مهرآباد) از سر گرفته شد.

وی اضافه کرد: اطلاعیه هوانوردی (نوتم) در این‌باره برای برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ امروز بود و شرکت‌های هواپیمایی پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی در جریان قرار گرفته بودند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی به مسافران پروازها در روز جاری از قبل‌ انجام شده بود تا مسافران سرگردان نشوند.

وی یادآور شد: از هم‌اکنون ورودی و خروجی برای پروازهای داخلی و بین‌المللی آغاز شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: مسافران جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و همچنین در پروازهای خارجی با اطلاعات پرواز ‌‌فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.