صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / صعود دو آزادکار ایران به فینال تورنمنت ترکیه
صعود دو آزادکار ایران به فینال تورنمنت ترکیه

صعود دو آزادکار ایران به فینال تورنمنت ترکیه

محمدصادق فیروزپور و علیرضا عبداللهی به دیدار فینال مسابقات چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام قهرمانان ترکیه راه یافتند.

رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد جوانان کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام قهرمانان ترکیه از ظهر امروز (پنج‌‌شنبه) و با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر آنتالیا ترکیه آغاز شد که در پایان دیدارهای مقدماتی محمدصادق فیروزپور و علیرضا عبداللهی در اوزان ۷۰ و ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج سه نماینده ایران در مسابقات چهار وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست کادیرجان از قرقیزستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد اما در دور بعد مقابل حریف ترک خود در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، شیرازی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور بیلال آکبی از ترکیه را با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب کرد وی در در دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آتای مامعلی از قرقیزستان را شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا عبداللهی در دو دور گئورگی چانکسلانی از گرجستان و کشتی گیری از ترکیه را با نتایج ۱۰ بر صفر و ۱۴ بر ۲ مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (جمعه) برگزار می شود، رقابت های اوزان ۶۵، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم فردا و شنبه و رقابت های اوزان ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.