صفحه اصلی / اصناف / اجرای طرح هر کاسب یک کالای اساسی
اجرای طرح هر کاسب یک کالای اساسی

اجرای طرح هر کاسب یک کالای اساسی

اتاق اصناف استان مرکزی با اشاره به حمایت همه‌جانبه اتاق اصناف از طرح هر كاسب يك كالاي اساسي براي سیل‌زدگان گفت: امیدواریم به یاری خدا بتوانیم از طریق اصناف بیش از مقدار و تعدادی که توسط فرمانده بسیج مستضعفین کشور در این طرح پیش‌بینی‌شده به هموطنان سیل‌زده کمک کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی در خصوص طرح «جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی» گفت: علی‌رغم مشکلاتی که در بخش‌های اقتصادی کشور وجود دارد و سال گذشته و ابتدای همین سال هم اصناف با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند انصافاً از ابتدایی که بحث سیل مطرح شد اصناف پای‌کار بودند.

کمک بیش از ۱ میلیارد تومانی اصناف استان مرکزی به مناطق سیل‌زده

زند، که در سفری چندروزه برای بازدید از مناطق سیل‌زده در این مناطق مستقرشده است، تصریح کرد: امروز با توجه به این حضور درصحنه اصناف نیاز به قید تعداد کالای اساسی در هیچ طرحی نیست زیرا اصناف همیشه در کنار مردم، در کنار نظام و در کنار سپاه بوده و هستند و خواهند بود.

طرح «جهاد همبستگی ملی و هر کاسب یک کالای اساسی» را با تعداد بیشتری اجرا میکنیم

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با تأکید بر اینکه امیدواریم به یاری خدا بتوانیم از طریق اصناف بیش از مقدار و تعدادی که توسط فرمانده بسیج مستضعفین کشور در «طرح جهاد همبستگی ملی» مطرح شد به هموطنان سیل‌زده کمک کنیم، بیان کرد: امروز در اهواز با حضور روسای اتاق‌های اصناف و فرمانده بسیج اصناف کشور جلسه‌ای داریم که به یاری خدا طرح بیشتر موردبررسی قرار خواهد گرفت. وی تشریح کرد: اصناف کسانی هستند که این انقلاب را به ثمر رساندند و به‌عنوان بازوان انقلاب همیشه در کنار شادی‌ها و مخصوصاً مشکلات نظام و انقلاب بوده‌اند و ادامه‌دهنده خواهند بود.

زند اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی همه‌جانبه بتوانیم کمک کنیم تا هموطنانمان زودتر از مشکلاتی که در آن گرفتار هستند نجات پیدا کنند. وی با اشاره به اینکه بسیج و اصناف همیشه در حال همکاری هستند اضافه کرد: تا به حال هر اتفاقی هم که در خصوص کمک‌رسانی به سیل‌زدگان افتاده با همکاری بسیج و اصناف بوده است. رئیس اتاق اصناف استان مرکزی افزود: این دو بخش از هم جدا نیستند و باید گفت که خالص‌ترین و واقعی‌ترین بسیجی‌ها در اصناف هستند و امروز خالصانه و از روی صدق دل در مناطق حاضر هستند و اگر کسی کاری را از روی دل شروع کند می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. وی ضمن تأکید بر اینکه امیدوارم اصناف بیش از آن چیزی که از آن‌ها توقع هست کمک کنند خاطرنشان کرد: انتظار داریم که افراد مسئول در مبادی توزیع، به‌صورت عادلانه و سریع این کالاها را به دست مردم برسانند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.