صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / نماینده ترامپ نقشه جدیدی از الحاق جولان و قدس به اسرائیل منتشر کرد
نماینده ترامپ نقشه جدیدی از الحاق جولان و قدس به اسرائیل منتشر کرد

نماینده ترامپ نقشه جدیدی از الحاق جولان و قدس به اسرائیل منتشر کرد

نماینده آمریکا در روند صلح خاورمیانه نقشه جدیدی را برای توضیح ادعای حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان سوریه منتشر کرد.

گرینبلات و نتانیاهو

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، جیسون گرینبلات، نماینده آمریکا در روند صلح خاورمیانه در توئیتی از اضافه شدن یک نقشه جدید به نقشه‌های بین‌المللی آمریکا خبر داد که در این نقشه جولان بخشی از اسرائیل نشان داده شده است. این نقشه همچنین نشان می‌دهد، قدس بخشی از اسرائیل است.

رسانه‌های اسرائیلی نیز فوراً دست به کار شده و توئیت گرینبلات را که ادعا می‌کند جولان سوریه بخشی از نقشه اسرائیل است، منتشر کردند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این نقشه در راستای اقدام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا درباره به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان سوریه است.

آریل کاهانا، از اصحاب رسانه رژیم صهیونیستی در توییتی اعلام کرد: دولت آمریکا نقشه جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد جولان بخشی جدایی‌ناپذیر از اسرائیل است.

گرینبلات سه‌شنبه‌شب در توئیت خود اعلام کرد که دولت آمریکا جزئیات طرح خود برای صلح میان فلسطین و اسرائیل را در برهه زمانی کنونی منتشر نمی‌کند.

وی تأکید کرد: پیش‌بینی‌هایی که درباره این معامله می‌شود به نفع کسی نیست بلکه به تلاش‌ها برای تحقق صلح آسیب می‌زند.

گرینبلات خواهان منع پیش‌بینی‌ها درباره “معامله قرن” شد و از کسانی که در طول دو سال گذشته به طرح‌های صلح آمریکا در این باره توجه داشته‌اند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.