صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / صالحی امیری: از قهرمانان و ورزشکاران حامی سیل‌زدگان تقدیر به عمل می‌آید

در مراسم حمایت از جامعه ورزش برای هموطنان سیل‌زده؛

صالحی امیری: از قهرمانان و ورزشکاران حامی سیل‌زدگان تقدیر به عمل می‌آید

رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم حمایت جامعه ورزش از هموطنان سیل‌زده گفت: از تمامی قهرمانان و ورزشکارانی که با حضور در مناطق سیل‌زده حامی مردم سیل‌زده بودند، تقدیر خواهیم کرد.

رضا صالحی ‌امیری

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه مراسم حمایت قهرمانان، هنرمندان و ورزشکاران از هموطنان سیل‌زده که امروز در کتابخانه جندی شاپور بازار بزرگ ایران برگزار شد، درباره این مراسم و اکران فیلم تختی بعد از این مراسم اظهار کرد: این روزها که هموطنان سیل‌زده در غم به سر می‌برند و در شرایط سخت قرار دارند، حمایت جامعه ورزش قابل تحسین است، به ویژه اینکه بسیاری از آنها با حضور در مناطق سیل‌زده سعی کردند حامی مردم سیل‌زده باشند و این کار آنها بسیار ارزشمند است.

وی گفت: امیدوارم اینگونه مراسم‌ها همواره تداوم داشته باشد. برگزاری چنین مراسم‌های گلریزان نشان از انسجام جامعه ورزش، هنرمندان و مردم است. به ویژه اینکه رسانه‌ها و رسانه ملی در انعکاس این‌گونه مراسم‌ها عملکرد موفقی داشتند. اگر ایران امروز دچار بحران شده، در حقیقت ایرانی دچار بحران است و باید همه در کمک‌رسانی سهیم باشیم. امروز این مراسم به همت وزارت ورزش، هلال‌احمر و کمیته ملی المپیک برگزار شد و سعی داریم چنین مراسم‌هایی تداوم داشته باشد.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: ورزشکاران همیشه ثابت کرده‌اند در کنار مردم هستند و آنچه در توان دارند در اختیار مردم سیل‌زده قرار می‌دهند. تا به امروز نیز سعی کرده‌اند حامی مردم سیل‌زده باشند و در حد توان خود به آنها کمک کنند. ما نیز در وزارت ورزش ستادی تشکیل داده‌ایم تا با کمک عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کمک‌هایی که از سوی جامعه ورزش انجام می‌شود چه در استان تهران و چه در سایر استان‌ها جمع‌آوری می‌کنیم و در اختیار هلال‌احمر قرار می‌دهیم تا بتوانند به مناطق سیل‌زده ارسال کنند.

وی همچنین درباره اکران فیلم تختی در این مراسم گفت: تختی یک اسطوره بود و مرام و معرفت او برای جامعه ورزش ثابت شده است. امروز به بهانه اکران این فیلم، این مراسم را برگزار کردیم تا بتوانیم پولی که در این مراسم جمع‌آوری می‌شود در اختیار مردم سیل‌زده قرار دهیم.

وی در پایان گفت: تمام کمک‌هایی که تا به امروز به مناطق سیل‌زده انجام شده نشان از یک انسجام و حرکت ملی است و جامعه ورزش تا به امروز سعی کرده‌اند کنار مردم سیل‌زده قرار بگیرند. ما نیز تلاش خواهیم کرد از تمام قهرمانان و ورزشکارانی که تا به امروز حامی مردم سیل‌زده بودند طی مراسمی تقدیر و تشکر به عمل آوریم. البته این روند ادامه خواهد داشت و ما تلاش خواهیم کرد همراه ورزشکاران در کنار مردم سیل‌زده باشیم تا شرایط آنها به وضعیت ایده‌آل بازگردد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.