صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / دستگیری ۶ نفر برای زمین خواری در برازجان بوشهر
دستگیری ۶ نفر برای زمین خواری در برازجان بوشهر

دستگیری ۶ نفر برای زمین خواری در برازجان بوشهر

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف زمین خواری در براز جان واقع در شهرستان دشتستان بوشهر خبر داد.

زمین خواری

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ سید جواد رضوی خبر داد: طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران پلیس در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در محور خروجی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه به ۴ دستگاه کامیون و اتوبوس مشکوک و آنها را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

وی توضیح داد: مأموران با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از وسایل نقلیه یاد شده انواع کالای قاچاق شامل لوازم تحریر، برنج خارجی، پرده‌های آفتاب گیر و شیشه خودرو فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان تاکید کرد: طبق با نظر کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده ۶ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ رضوی بیان کرد: در این ارتباط چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی همچنین از کشف زمین خواری در شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف اراضی دولتی حوزه شهر برازجان توسط افراد زمین خوار و سودجو، تحقیقات و بررسی‌های لازم توسط مأموران پلیس آگاهی دشتستان آغاز شد.

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: در نتیجه تحقیقات و استعلام از مراجع قانونی و انجام بازدید میدانی و کارشناسی اراضی مورد نظر، مشخص شد افرادی سودجو اقدام به تصرف ۶۰۰ متر مربع از اراضی مرغوب دولتی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حومه شهر برازجان کرده‌اند. طی هماهنگی با مقام قضائی ۶ متهم در این ارتباط دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی، تحویل و همچنین اراضی مذکور از دست افراد سودجو خارج شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.