صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دانشگاه‌ها اجرای بیانیه‌ گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

دانشگاه‌ها اجرای بیانیه‌ گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

معاون نیروی انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌های ما باید بیانیه دوم رهبری که بسیار زیبا و جامع است سرلوحه کاری خود قرار دهند.

بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «غلامرضا غیاثی» مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام نیز گفت: «حاکمیت اخلاق» و «تضارب در متن تعامل» دو ویژگی و راهبرد مهم دانشگاه‌ها است که اگر رعایت شوند اهداف و رسالت تعیین شده در سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و اهداف فرهنگی و انقلابی دانشگاه تأمین شده است.

دکتر «محمد علی‌اکبری» رئیس دانشگاه ایلام نیز گفت: خانواده آموزش عالی در استان ایلام در کمال آرامش به سمت بالندگی در حرکت است و تنوعی که در آموزش عالی کشور و در ذیل شورای انقلاب فرهنگی وجود دارد همان تنوع در استان ایلام حفظ کرده ایم و توان دانشگاه‌های استان ایلام در خدمت توسعه استان است.

دکتر میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: حضور آقای همتی در نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام باعث شد که با رفتار سکینه و کمترین التهابی فعالیت‌های دانشگاه را به سمت جهش علمی و تربیت نسل جوان پیش ببریم و حضور ایشان در دانشگاه مایه آرامش و اطمینان خاطر همکاران بوده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته نگاه ویژه ای به دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و کشور داشته است و ما باید بیش از پیش در خدمت نظام، مردم و منویات رهبری باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام ضمن آرزوی توفیق برای حجت الاسلام مهدوی راد مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ایلام گفت: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در هر منطقه‌ای حل مشکلات و کمک به توسعه آن منطقه است.

در این آئین حجت الاسلام مهدی همتی مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام نیز گفت: علیرغم اختلاف سلیقه و رقابت باید کارها در تعامل و رفاقت ادامه یابد و چتر حمایتی نهاد رهبری دربرگیرنده همه گروههای سیاسی داخل نظام است.

وی بیان کرد: به دعوی سیاسی و خط بازی در دانشگاه اعتقادی ندارم و باید با تعامل و گفتگو علیرغم اختلاف سلیقه کارها دنبال شود.

حجت الاسلام مهاجر مهدوی‌راد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید در دانشگاه چراغ راه ما باشد.

وی بیان کرد: جوانان آینده سازان انقلاب اسلامی و موتور پییشرفت انقلاب اسلامی هستند و باید خدمتگزار آنان باشیم.

در این آئین حجت الاسلام دکتر تقوی از زحمات چند ساله حجت الاسلام مهدی همتی تقدیر و حجت اسلام مهاجر مهدوی راد را به عنوان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ایلام معرفی کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.