صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / بازنگری برنامه‌های فعلی صندوق رفاه دانشجویان/هدف، حذف برنامه‌ مشخصی نیست
بازنگری برنامه‌های فعلی صندوق رفاه دانشجویان/هدف، حذف برنامه‌ مشخصی نیست

سرپرست جدید صندوق رفاه تأکید کرد

بازنگری برنامه‌های فعلی صندوق رفاه دانشجویان/هدف، حذف برنامه‌ مشخصی نیست

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با تأکید بر اینکه برنامه‌های فعلی این صندوق باید مجدداً مورد بازنگری قرار بگیرند، گفت: این بازنگری به منظور تعیین اولویت‌ها و مشخص کردن میزان منابع مالی صورت می‌گیرد.

صندوق رفاه دانشجویان

دکتر مطیعی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به مهمترین اولویت‌های آتی صندوق رفاه دانشجویان اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه در گذشته در این صندوق و بخش‌های مختلف معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌ها مشغول فعالیت بودم، بر این اساس در اولین اقدام خود تلاش داریم منابع مالی صندوق رفاه دانشجویان به منظور افزایش کمی و کیفی خدمت‌رسانی به دانشجویان توسعه یابد. این منابع به شکل‌های مختلف نظیر جذب خیرین، همکاری با سازمان‌های دیگر به خصوص سازمان امور دانشجویان و سایر بخش‌ها قابل افزایش است.

وی در ادامه تصریح کرد: باید دستورالعمل سنجش عملکرد صندوق رفاه دانشجویان، معاونت‌های دانشجویان، دانشگاه‌ها و غیره تدوین شود. ما باید بتوانیم سطوح مختلف مدیریت کشور را با شاخص‌های درست ارزیابی کنیم.

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطر نشان کرد: ما نیز در دور جدید مدیریت در جهت ادامه انجام برنامه‌های فعلی صندوق رفاه تلاش خواهیم کرد، ولی اینکه چه میزان از این برنامه‌ها عملیاتی خواهد شد باید اطلاع دقیقی از میزان منابع صندوق داشته باشم.

وی در ادامه تاکید کرد: به طور کلی برنامه‌های فعلی صندوق رفاه دانشجویان بازنگری خواهند شد تا بر اساس آن اولویت‌ها را تعیین و سپس منابع را مشخص کنیم. در واقع هدف از بازنگری حذف برنامه مشخص نیست چرا که انجام تمامی برنامه‌های فعلی مهم و ضروری هستند. این بازنگری به منظور تعیین منابع و اولویت‌ها انجام می‌گیرد.

دکتر مطیعی با تأکید بر اینکه هنوز بیش از ۴۰ درصد بودجه صندوق رفاه دانشجویان پرداخت نشده است، گفت: پیگیری پرداخت باقی بودجه یکی از مهمترین کارهایی است که با جدیت دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.