چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گل‌محمدی: بازیکنانم تا پای جان تلاش می‌کنند/ از پیشنهاد سرمربی‌گری تیم امید بی‌خبرم

گل‌محمدی: بازیکنانم تا پای جان تلاش می‌کنند/ از پیشنهاد سرمربی‌گری تیم امید بی‌خبرم

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم، زیرا با وجود مشکلاتی که داشتند، لحظه‌ای از رسیدن به موفقیت دلسرد نشدند.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش کسب و کار نیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پدیده شهر خودرو در مراسمی که با حضور اعضای این باشگاه و مدیران شهری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از این که تاکنون توانسته‌ایم رضایت مردم خوب مشهد و خراسان را جلب کنیم، خوشحالم. ان‌شاءالله در ادامه هم نتایج خوبی کسب می‌کنیم، اما مهم‌ترین موضوع، برنامه‌ریزی برای آینده است. امکانات فعلی شهر مشهد، برای ژن خوب و استعداد بالای فوتبالیست‌های مشهدی کم است. جا دارد که در این شهر فوتبال‌خیز، بهترین امکانات برای ظهور و رشد استعدادها فراهم شود. بهترین اتفاق همین است که هر روز، زیرساخت‌ها بهتر و بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو افزود: بازیکنانم با همه سختی‌هایی که این فصل وجود داشت، پا پس نکشیدند و تا آخرین لحظه برای موفقیت تلاش کردند. کار نیمه‌تمامی داریم و ان‌شاءالله با کسب نتایج خوب، به پایانی خوش برسیم. افراد زیادی کنار تیم زحمت کشیدند، کادر فنی خیلی خوبی این فصل داریم، مسؤولان پزشکی و تدارکات هم تلاش فراوانی کردند تا بهترین اتفاقات رقم بخورد.

او درباره شایعاتی مبنی بر انتخابش به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی امید کشورمان گفت: فقط در رسانه‌ها چنین مطالبی را دیدم و هیچ صحبتی با من نشده است. برای تیم ملی امید آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.