صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نصیرزاده: شفر هم گل استقلال را آفساید اعلام می‌کرد/ برای تراکتورسازی بازی نمی‌کنیم

نصیرزاده: شفر هم گل استقلال را آفساید اعلام می‌کرد/ برای تراکتورسازی بازی نمی‌کنیم

مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز گل استقلال را در این بازی مردود دانست.

هوشنگ نصیرزاده

به گزارش کسب و کار نیوز، هوشنگ نصیرزاده بعد از شکست سه بر یک تیمش گفت: ما یک گل آفساید خوردیم. اگر شفر هم کمک داور بود، آفساید اعلام می‌کرد.

او در واکنش به این سوال که آیا تیمش برای تراکتورسازی بازی می‌کند، تاکید کرد: افکارتان را عوض کنید. یعنی چه که ما برای چه کسی بازی می‌کنیم. اگر ما بازی را می‌بردیم، به نفع سپاهان، پرسپولیس و پدیده هم بود.

مدیرعامل ماشین سازی تبریز درباره عملکرد داور بازی یادآور شد: در نیمه نخست بازی، توپ در حالی به دست بازیکن خورد که او دستش را پنهان کرده است. در نیمه اول از قضاوت داور راضی نبودم اما در نیمه دوم داور بهتر عمل کرد. در ثانیه‌های اول بازی داور می‌توانست به نفع ما خطا بگیرد. سید علی داوری است که کم خطا می‌گیرد.

او درباره عکس العمل تماشاگران استقلال علیه کنعانی‌زادگان گفت: تماشاگران استقلال رو هم رفته فهیم هستند. ما با تیم آسیایی و قابل احترام بازی داشتیم. نمی‌توانیم با ادبیات بد درباره استقلال صحبت کنیم.

نصیرزاده درباره تماسی فردی از باشگاه سپیدرود مبنی بر اینکه ای کاش به فروزان بازی نمی‌دادند، گفت: فردی به من زنگ زد و گفت که ما اگر بودیم او را قبل از بازی به میدان نمی‌فرستادیم. من اطلاعات زیادی ندارم. این صحبت بعد از بازی بود و در جریان جزییات این اتفاق نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقی در باشگاه تراکتورسازی رخ می‌دهد.

نصیرزاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان تراکتورسازی برای موفقیت این تیم برابر استقلال پاداشی را در نظر گرفته بودند، نسبت به سوال خبرنگار ابراز تأسف کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.