صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / حضور سرلشگر صفوی در تمرینات تیم ملی تکواندو
حضور سرلشگر صفوی در تمرینات تیم ملی تکواندو

حضور سرلشگر صفوی در تمرینات تیم ملی تکواندو

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: حامل سلام مقام معظم رهبری به تک تک شما هستم و امیدوارم با سه شاخصه فنی، جسمانی و روحی و معنوی بتوانید در مسابقات جهانی پیروز باشید.

حضور صفوی در تمرینات تکواندو

به گزارش کسب و کار نیوز، اردوی تیم ملی تکواندو ایران به منظور حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ – منچستر در مرکز جهانی تکواندو کشورمان در حال برگزاری است.

عصر امروز (چهارشنبه – ۲۸ فروردین ماه) و همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا با حضور در تمرین تیم ملی تکواندو کشورمان از نزدیک روند آماده سازی ملی پوشان را پیگیری کرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری ضمن تبریک روز جوان گفت: ولادت حضرت علی اکبر (ع) را به شما جوانان برومند ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم همچون گذشته با حضور پولادگر که یک استاد به تمام معنی هم در بخش ورزش و هم در اخلاق هستند باعث افتخار و سربلندی کشور عزیزمان باشید.

سردار سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جمع ملی پوشان تکواندو تصریح کرد: حامل سلام مقام معظم رهبری به تک تک شما هستم و امیدوارم با سه شاخصه فنی، جسمانی و روحی و معنوی بتوانید در مسابقات جهانی پیش رو موفق و پیروز گردید. مطمئن باشید در میدان مبارزه به غیر از قدرت جسمی؛ قدرت معنوی که از خداوند، امیرالمومنین و بقیه‌الله اعظم که صاحب این کشور و انقلاب هستند می‌گیرید، در پیروزی شما تاثیرگذار است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در پایان افزود: امیدوارم با این سه شاخصه پرچم ایران را بر قله‌های افتخار رقابت های جهانی به اهتزار در آورده و قلب مقدس امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب را شاد نمایید. جملات حضرت آقا را در سال ۱۳۹۴ و پس از کسب عنوان قهرمانی تکواندو ایران در مسابقات جهانی فراموش نکرده‌ام، آرزو می کنم در سال‌جاری نیز با افتخارات و پیروزی هایی که شما بدست می آورید شاهد پیام دیگری از مقام معظم رهبری باشیم. شما را به خدا می‌سپارم و از او می‌خواهم به حق امیرالمومنین (ع) قوت قلب و جسم و پیروزی به شما بدهد و نگهدارتان باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.