صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / کانادا ۴۳ فرد نزدیک به مادورو را تحریم کرد
کانادا ۴۳ فرد نزدیک به مادورو را تحریم کرد

کانادا ۴۳ فرد نزدیک به مادورو را تحریم کرد

وزیر امور خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور تحریم‌ها علیه دولت ونزوئلا را گسترش داده است و ۴۳ تن از نزدیکان این مقام عالی رتبه ونزوئلایی را به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

تحریم های ونزوئلا

به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌به نقل از خبرگزاری رویترز، در حالی که در بیانیه کریستیا فریلند، وزیر امور خارجه کانادا اشاره‌ای به نام این افراد نشده، آمده است که مقامات عالی رتبه رژیم نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا، فرمانداران مناطق یا افرادی که به صورت مستقیم در فعالیت‌های تضعیف کننده نهادهای دموکراتیک این کشور دست دارند، در این فهرست جای گرفته‌اند.

کانادا پیشتر ۷۰ تن از مقامات مرتبط با دولت مادورو را تحریم کرده بود. وزیر امور خارجه کانادا روز دوشنبه همچنین در سانتیاگو با کشورهای گروه لیما دیدار کرد.

این دیدار پس از آن صورت گرفته است که بیش از سه میلیون ونزوئلایی به دلیل تورم بالا، ناآرامی‌های سیاسی و کمبود مواد دارویی و غذایی کشورشان را ترک کرده‌اند.

در ‌عین ‌حال وزیر امور خارجه کانادا در بیانیه خود آورده است: دیکتاتوری مادورو باید مسؤول این بحران باشد که باعث شده تا هزاران هزار ونزوئلایی به دلیل این بحران و برای یافتن نیازهای اولیه و حقوق اساسی‌شان این کشور را ترک کنند. کانادا به حمایت از احیای دموکراسی بر پایه اساسی در ونزوئلا ادامه‌ می‌دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.