صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / لزوم تحت پوشش قرار دادن بیش از پیش شهرستان میانه در ارائه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

فرماندار ویژه میانه:

لزوم تحت پوشش قرار دادن بیش از پیش شهرستان میانه در ارائه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به برخورداری شهرستان میانه از بیشترین تعداد روستا خواستار تحت پوشش قرار دادن بیش از پیش شهرستان میانه در ارائه تسهیلات صندوق کارآفرنی امید در جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی و تثبیت جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس آنها شد.

محمدرضا مشایخی در جلسه ای با حضور مدیر شعب صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی گفت: نگرش ما به این صندوق بعنوان نهاد اجتماعی و تسهیل گر امور در جهت اشتغال پایدار روستایی و فعال ماندن و فعال شدن صنایع عنوان بوده و در این خصوص به جذب اتحادیه ها و تشکل ها خواهیم پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهرصبا، وی به ظرفیتهای مختلف در شهرستان که قابلیت حمایت صندوق کارآفرینی امید را دارا باشند اشاره کرده گفت: آب، معادن، گلخانه، دام سبک، سنگهای قیمتی، صنایع تزئینی و صنایع کوچک زودبازده از حوزه های مورد حمایت این صندوق می تواند باشد.

مدیر صندوق کارآفرنی امید استان نیز در این جلسه به پرداخت ۳۵۰ میلیارد تسهیلات در سطح استان از سوی صندوق کارآفرنی امید طی سال ۹۷ اشاره کرده گفت: در شهرستان میانه ۴۰ میلیارد ریال کسری پرداخت داشتیم که امسال این رقم به اضافه ۸۰ الی ۱۰۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات تخصیص خواهد یافت.

کریم زاده اعتبار صندوق استان در سال جاری را ۵۷۰ میلیارد ریال عنوان نموده گفت: ما با ارائه تسهیلات سعی در افزایش اشتیاق روستائیان به روستاها و افزایش مهاجرت معکوس را داریم.

وی اضافه کرد: در برابر آورده تشکل ها و اتحادیه ها مانند فرش و … ارائه تسهیلات دو برابری ۴ درصدی را خواهیم داشت.

همچنین مطالعه کنید:

تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور / پایین‌ترین نرخ مالیات بر دخانیات در ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا مسجدی با بیان اینکه معاهده‌نامه کنترل دخانیات توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.