صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ایمن‌سازی دستگاه حفاری ۳۲ فتح با فوریت انجام می‌شود
ایمن‌سازی دستگاه حفاری ۳۲ فتح با فوریت انجام می‌شود

با اولویت قرار دادن احداث و تقویت سیل‌بند روستاهای مجاور

ایمن‌سازی دستگاه حفاری ۳۲ فتح با فوریت انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: ایمن‌سازی دستگاه حفاری ۳۲ فتح با اولویت احداث، استحکام‌بخشی و تقویت سیل‌بند روستاهای مجاور این دکل و اردوگاه آن به فوریت انجام می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سیدعبدالله موسوی دیروز (دوشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه) پس از اعلام ستاد بحران شرکت مبنی بر آسیب رسیدن به سیل‌بند خاکی در نزدیکی روستای آلبوبالد و پیام دستگاه حفاری ۳۲ فتح دال بر جاری شدن سیلاب به طرف اردوگاه این دستگاه، در منطقه حضور یافت.
وی پس از بازدید میدانی و بررسی شرایط، تامین امکانات و تجهیزات لازم برای احداث و استحکام‌بخشی به سیل‌بند منطقه را در دستور کار قرار داد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ضمن قدردانی از مشارکت اهالی روستاهای مجاور دستگاه حفاری و همگامی کارکنان دکل که تلاش دارند مانع آسیب به سیل‌بند شوند، دستور داد: بلافاصله چهار دستگاه کمپرسی، چهار دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه جین پل و یک دستگاه تندم و دیگر امکانات مورد نیاز به این موقعیت اعزام شود.
در ادامه حسن گندمکار، رئیس دستگاه حفاری ۳۲ فتح گفت: این دستگاه در حال حفر یک حلقه چاه اکتشافی در موقعیت میدان نفتی شادگان (چاه آرمان یک) براساس قرارداد میان شرکت ملی حفاری ایران و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران است.
وی افزود: قرار گرفتن این دستگاه در معرض سیلاب به کارفرمای پروژه اعلام شده است و از سوی مدیریت اکتشاف نیز قرار است تجهیزات لازم برای کمک به تقویت سیل‌بند و جلوگیری از بروز خسارت به روستاها و همچنین ایمن‌سازی دستگاه انجام شود.

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.