صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / افتتاح همزمان چندین طرح اشتغالزایی در چهار استان کشور بمناسبت هفته جوان
افتتاح همزمان چندین طرح اشتغالزایی در چهار استان کشور بمناسبت هفته جوان

وزیر ورزش و جوانان کشور اظهار داشت

افتتاح همزمان چندین طرح اشتغالزایی در چهار استان کشور بمناسبت هفته جوان

زاهدان_ همزمان چندین طرح اشتغالزایی بطور همزمان در چهار استان کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان بمناسبت هفته جوان به دستور دکتر سلطانی فر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار کسب و کار نیوز، وزیر ورزش و جوانان کشور در هنگام افتتاح این طرح ها در استان اظهار داشت : خرسندیم که بمناسبت هفته جوان در استان مستعد و با ظرفیتی همچون سیستان و بلوچستان طرح های اشتغالزایی مختلفی از جمله تکمیل و تجهیز باشگاه های ورزشی، طرح های مرتبط به صنایع دستی و گردشگری، ایجاد باشگاهها و همچنین طرح های خدماتی و فرهنگی با تسهیلات اشتغالزایی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم گفت : چندین طرح اشتغالزایی همزمان در چهار استان کشور بمناسبت هفته جوان توسط دکتر سلطانی فر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شده که یکی از این استان‌ها، سیستان و بلوچستان بود.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته فی مابین صندوق کارآفرینی امید و وزارت ورزش و جوانان کشور تسهیلات اشتغالزایی به جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار پرداخت شده است.

کرد بیان کرد : بیش از سه میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی توسط اداره کل ورزش و جوانان جذب شده است که هم اکنون بالغ بر ۴۳ طرح توجیهی اشتغالزایی توسط جوانان، سازمانهای مردم نهاد و ورزشکاران اجرایی شده است.
وی ادامه داد : تاکنون اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای افتتاح و بهره برداری از این طرح ها در استان هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد : طرح های اشتغالزایی امروز به صورت نمادین در دو طرح دفتر ماهنامه فرهنگی و اجتماعی هاتف جوان و رستوران سنتی افتتاح شد.

وی در پایان از استقبال بسیار خوب جوانان و اعضای سمن های استان از این فرصت طلایی برای ایجاد اشتغال پایدار و فراهم کردن فضاهای کسب و کار مولد برای سایر جوانان خبر داد.

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.