صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / توسعه آموزش پزشکی مجازی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب
توسعه آموزش پزشکی مجازی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی تاکید کرد

توسعه آموزش پزشکی مجازی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی تاکید کرد: در نظر داریم طبق بیانیه گام انقلاب دوم، در حوزه توسعه آموزش مؤثرتر و فعال‌تر اقدام کنیم.

دکتر ناصر استاد

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر سید ناصر استاد ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ایجاد دانشگاه علوم پزشکی مجازی، کاهش هزینه‌های دولتی و صرف آن در حوزه‌هایی است که به آن نیاز دارد.

وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی مجازی زیرساخت لازم، برای مجازی سازی آموزشی ایجاد شده تا هر دانشگاه بسته به نیاز خود، از آن استفاده نماید و از دوباره هزینه کردن برای ساخت همین زیرساخت‌ها برای هر دانشگاه و توسعه فضای فیزیکی بی مورد جلوگیری شود. ما می‌توانیم از این فضا برای آموزش‌های بهتر در بعد فیزیکی کمتر استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دکتر استاد در ادامه افزود: در راستای همین هدف در سال گذشته بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در هزینه آموزش کشور صرفه جویی شده که نشان دهنده تحقق اهداف ما در زمینه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت در راستای آن است. ضمن اینکه در نظر داریم طبق بیانیه گام انقلاب دوم، در حوزه توسعه آموزش مؤثرتر و فعال‌تر اقدام کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: متولی در سال پیشرو شتاب دهنده‌هایی را در برنامه داریم و با توجه به مصوبه هیأت امنا، امسال اولین شتاب دهنده در حوزه مجازی را خواهیم داشت تا از جوانان کشور و گروه‌های کوچک حمایت کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.